آموزش حسابداری
فیلم آموزش حسابداری
فیلم آموزش مالیات بر حقوق
افزونه اکسل همه کاره
نرم افزار ارسال مطلب به تلگرام
نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
سال 1396- سال اقتصاد مقاومتی-اشتغال
فیلم آموزش معاملات فصلی
فیلم آموزش مالیات بر حقوق
نرم افزار بررسی عضویت شماره موبایل در تلگرام
فیلم آموزش ارسال و تهیه لیست بیمه
نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کاناز
نرم افزار تبدیل اکسل به VCF
نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام
نرم افزار ارسال ایمیل انبوه کاناز
نرم افزار حذف نیم فاصله از فایل ورد
نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان
دانلود متااستاک نسخه 11

فیلم آموزش حسابداری کاربردی و عملی


سید مصطفی هاشمی موسس و مدیر سایت کاناز اسپید

سایت کاناز اسپید با به کارگیری تجربیات چند ساله بنده در زمینه حسابداری، اقدام به ارائه آموزش حسابداری کاربردی و کاملا عملی نموده است. این آموزش ها به صورت فیلم های کاربردی در زمینه حسابداری و مالیات می باشد که سعی شده به صورت نکته ای و متناسب با سیستم مالیاتی و بیمه تهیه شود. 
فیلم آموزش حسابداری کاناز اسپید بر اساس تجربه چندین ساله بنده در زمینه حسابداری و مالیاتی شرکت ها بوده و سعی کردم نکات و موارد کاملا عملی و نکات قانونی را با بیانی ساده و روان شرح دهم. هدف من این بوده که دانشجو با صرف وقت کم، تجربه خوبی در زمینه حسابداری پیدا کند. من در این فیلم ها به طور کاملا کاربردی آموزش دادم تا حسابداران و کارآموزان حسابداری با صرف هزینه کم مطالب مفید و تجربیات مهمی را آموزش ببینند.
لازم به ذکر است این فیلم های آموزش حسابداری بلافاصله پس از پرداخت قابل دانلود خواهند بود.

فیلم آموزش ارسال لست مالیات بر حقوق فیلم آموزش تهیه و ارسال مالیات بر حقوق(سری 1395) - کاملا کاربردی و عملی- با نرم افزار و سامانه آنلاین

قیمت: 23000 تومان
همانطور که می دانید سازمان امور مالیاتی از ابتدای سال 1395 نرم افزار مالیات بر حقوق را تغییر زیادی داده است. و در این فیلم به چگونگی تهیه و ارسال لیست مالیات بر حقوق با نرم افزار جدید سازمان امور مالیاتی( نسخه 1395) پرداخته شده است. همچنین نحوه ارسال فایل ها و ثبت آن در سایت سازمان امور مالیاتی شرح داده شده است. این فیلم به زبان ساده و روان توضیح داده شده استمدت زمان این فیلم 4 ساعت است و شامل سرفصل های زیر است: 1- نحوه نصب و به روزرسانی نرم افزار مالیات بر حقوق 2- چگونگی تعریف و ثبت مشخصات کارفرما 3- نحوه ثبت و معرفی حقوق بگیران در نرم افزار 4- نحوه ثبت حقوق و مزایا(لیست حقوق) و محاسبه درآمد مشمول مالیات بر حقوق و توضیحات مفصل راجع به آموزش حسابداری مالیات بر حقوق در این نرم افزار ... ادامه مطلب و دانلود

 فیلم آموزش معاملات فصلی موضوع ماده 169(با نرم افزار و سامانه آنلاین)- کاملا کاربردی و عملی همراه با نرم افزار مغایرت گیری معاملات فصلی

قیمت: 20000 تومان
همانطور که می دانید از ابتدای سال 1391 همه شرکت ها و اشخاص حقیقی بند الف و ب ملزم به ارائه صورت معاملات فصلی خود از طریق آفلاین یا آنلاین می باشند. فیلم آموزش تهیه و ارسال معاملات فصلی مالیات به صورت کاملا کاربردی و عملی تهیه شده و مدت آن 1 ساعت و 10 دقیقه می باشد و شامل سرفصل های زیر می باشد: 1- نحوه ثبت معاملات خرید، فروش،و قراداهای پیمانکاری در نرم افزار آفلاین(غیر برخط) سازمان امور مالیاتی کشور. 2- نحوه ارسال اطلاعات معاملات ثبت شده در نرم افزار آفلاین به سازمان امور مالیاتی در دو حالت برای افرادی که نام کاربری و رمز عبور دارند و افرادی که نام کاربری و رمز عبور ندارند. ادامه مطلب و دانلود

 فیلم بیمه تامین اجتماعیفیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی(با نرم افزار و سامانه آنلاین)

قیمت: 18000 تومان
سایت کاناز اسپید اقدام به تهیه فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین به صورت کاملا کاربردی و عملی نموده است. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 15 دقیقه است و شامل سرفصل های زیر است: 1- نحوه دانلود و نصب نرم افزار و نکات مربوط به نصب نرم افزار 2- نحوه ثبت اطلاعات شرکت و کارگاه در نرم افزار 3- توضیح کوتاهی در مورد کد کارگاه و مشخصات آن 4- نحوه ثبت اطلاعات پرسنل در نرم افزار 5- نحوه ثبت اطلاعات لیست بیمه ماهیانه و نکات آن و همچنین نحوه تهیه لیست بیمه برای ماههای 30 روز، 31 روز و 29 روز 6- نحوه ثبت ریز کارکرد پرسنل در نرم افزار و ... ادامه مطلب و دانلود

 نرم افزار حقوق و دستمزد کانازنرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

قیمت: 22000 تومان
 
ﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍی مفید و کاربردی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و بر پایه تکنولوژی دات نت مایکروسافت برنامه نویسی شده ﻭ ﺟﻬﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ و محاسبه ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﺷﺮﮐﺖ ها ﻭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻁﺮﺍﺣﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ***نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز، نسخه کامل است و هیچگونه محدودیت زمانی و یا تعداد کارکردی ندارد.***
برخی از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کاناز به شرح زیر است:
1- افزوده شدن امکان تهیه دیسکت حقوق بانک های تجارت و ملت(از آقای واعظیان کارشناس بانک ملت شاهرود به خاطر راهنمایی در تهیه دیسکت بانک ملت سپاسگزارم)
2-امکان تهیه دیسکت حقوق بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سپه و بانک ملی ایران(از خانم خواجه وندی کارشناس بانک سپه و آقای بهشتی کارشناس بانک ملی به خاطر ... ادامه مطلب و دانلود

نرم افزار ارسال مطلب به کانال تلگرام نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام

قیمت: 17000 تومان
این نرم افزار توسط کاناز اسپید طراحی و برنامه نویسی شده است و همانطور که از نام آن پیداست جهت ارسال مطالب و فایل ها به کانال تلگرام و اطلاع رسانی به کاربران کانال در زمان های مشخص شده مورد استفاده است. برای مدیران کانال خیلی با اهمیت است که کانال آنها همیشه به روز باشد و اگر موقعی پیش اید که مدیر کانال دسترسی به اینترنت نداشته باشد( مثلا در مسافرت) ممکن است برخی کاربران کانال را ترک کنند و این ضربه بزرگی به اعتبار کانال وارد می کند. اما با این نرم افزار کاربردی و مفید نباید نگران آپدیت کانال خود باشید چراکه کافیست مطالب و فایل های مورد نظر را آماده و به نرم افزار معرفی کنید و بقیه کار را به نرم افزار بسپارید تا نرم افزار فایل ها و مطالب را به کانال بر اساس زمانبندی تعیین شده از طرف شما ارسال کند.ادامه مطلبو دانلود

نرم افزار تبدیل اکسل به VCF(تبدیل اکسل به مخاطبین گوشی)

این نرم افزار برای انتقال و ذخیره شماره های تماس مخاطبین از فایل اکسل به گوشی موبایل و تبلت کاربرد دارد. همانطور که می دانید یکی از مسائل مورد توجه کاربران در استفاده از گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید وارد کردن شماره موبایل از کامپیوتر به گوشی می باشد. اگر کاربری تعداد قابل توجهی شماره همراه داشته باشد و بخواهد به صورت دستی و تک تک این شماره موبایل ها را وارد گوشی خود نماید باید روزها وقت صرف کند. اما با این نرم افزار کافیست شماره موبایل ها در یک فایل اکسل ذخیره نموده وسپس در نرم افزار بارگذاری نمایید تا کار تبدیل این شماره موبایل ها به فایل های VCF انجام شود. ادامه مطلب و دانلود

 

زمان ارسال: 27 آذر 1395 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 3

دستورالعمل معاون مالیات بر ارزش افزوده درباره صدور گواهی مالیات بر ارزش افزوده

دستورالعمل معاون مالیات بر ارزش افزوده درباره صدور گواهی مالیات بر ارزش افزوده

در این مطلب از سایت کاناز اسپید، متن کامل به همراه بخشنامه اصلی دستورالعمل معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور درباره نحوه صدور گواهی مالیات بر ارزش افزوده مورخ 1396/03/01 قرار داده شده است.

 

ماده «18» قانون مالیات بر ارزش افزوده
مخاطبین: ادارات کل امور مالیاتی استان ها
ادارات کل مالیات بر ارزش افزوده شهر و استان تهران
اداره کل امور مالیاتی مؤدیان بزرگ


موضوع: صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده


در راستای ماده (18) قانون مالیات بر ارزش افزوده موضوع چگونگی ثبت نام و فرایند صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، نظر به اینکه برابر اطلاعات واصله، فرایند بررسی درخواست و صدور گواهینامه های یاد شده مشکلاتی را برای برخی از مؤدیان محترم مالیاتی ایجاد نموده است، لذا به منظور تکریم مؤدیان و تسریع و تسهیل صدور گواهینامه ثبت نام مقرر می دارد:
• شرایط صدور گواهینامه ثبت نام
1. ثبت نام نهایی مؤدی در سامانه عملیات الکترونیکی مالیاتی به نشانی www.tax.gov.ir
2. ارائه درخواست صدور گواهینامه ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده توسط مؤدی در سامانه مالیات بر ارزش افزوده؛
3. راستی آزمایی و تکمیل اطلاعات پرونده مؤدی مطابق دستورالعمل راستی آزمایی ثبت نام به شماره 4697/260/د مورخ 1392/11/01؛
4. ارائه کلیه اظهارنامه های دوره های مشمولیت مؤدی که تاکنون ارائه نشده است؛
تذکر: ارائه اظهارنامه های دوره های مالیاتی که توسط مأموران مالیاتی رسیدگی شده است ضرورت ندارد.
5. پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات و عوارض ارزش افزوده قطعی.
• نحوه صدور گواهینامه ثبت نام توسط واحدهای خدمات مؤدیان
1. مراجعه به فهرست مؤدیان متقاضی گواهینامه ثبت نام در قسمت مدیریتی سامانه مالیات بر ارزش افزوده به نشانی www.evat.ir/admin در منوی «گواهینامه ثبت نام» زیر منوی «صدور گواهینامه ثبت نام» توسط کاربران خدمات مؤدیان؛
2. بررسی و تأیید بندهای «1»، «3»، «4» و «5» قسمت شرایط صدور گواهینامه ثبت نام این دستورالعمل توسط کاربران خدمات مؤدیان؛
3. تعیین و پیشنهاد مدت اعتبار گواهینامه ثبت نام توسط کاربران خدمات مؤدیان در ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 2 خرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم

فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم 

سایت کاناز اسپید برای این ساعت فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم را تهیه کرده است. همانطور که می دانید با اجرایی شدن قانون جدید مالیات های مستقیم از ابتدای 1395 مشاغل به 3 گروه تقسیم بندی شدند.

1- مشاغل گروه اول

2- مشاغل گروه دوم

3- مشاغل گروه سوم

که مشاغل گروه اول ملزم به ارائه دفاتر روزنامه و کل هستند و می بایست طبق استانداردهای حسابداری دفاتر روزنامه و کل تحریر کنند اما مشاغل گروه دوم و سوم نیازی به پلمپ دفاتر ندارند و فقط کافیست صورت درآمد و هزینه سالانه خود را به اداره مالیاتی ارائه کنند.

اگر شما هم جزو مشاغل هستید جهت اطلاع از گروه خود می توانید به آدرس زیر در سایت سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی ، سیستم گروه شما را مشخص می کند.

 

http://e1.tax.gov.ir/pages/action/GroupSelector

 

نکته مهم: در اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی حتما و باید گروه خود را صحیح درج نمایید.

در این مطلب ما جهت راحتی مودیان مشاغل گروه دوم و سوم فایل اکسل صورت درآمد و هزینه را طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی و ابلاغیه این سازمان تهیه کرده ایم تا نیازی به طراحی این گروه از مودیان نباشد و فقط ارقام را در این جداول وارد نمایند.

این فایل اکسل را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم

زمان ارسال: 1 خرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

پرسش و پاسخ مالیاتی و اظهارنظرهای کارشناسان مالیاتی درباره آن

پرسش و پاسخ مالیاتی و اظهارنظرهای کارشناسان مالیاتی درباره آن

 

سوال
سلام شركتى تحت عنوان تهيه و پخش غذاى اماده. (بيرون بر) مدت ٥ سال است فعاليت دارد اولين فعاليتش تنظيم قرارداد با يک نهاد دولتى بوده كه زير شاخه چلوكباب و چلو خورش است كه در مرحله ششم فراخوان ثبت نام ارزش افزوده ميباشد اما اداره ارزش افزوده عنوان شركت پيمان كارى محسوب و در مرحله دوم فراخوان قرار داده كه از سال 1390 مشمولش كرده اگر تحت فراخوان ششم باشه ازسال 1394 مشمول ميشه . ايا از سال 1390 مشمول است يا 1394؟

پاسخ اول:

ماده 11 قانون مالیات بر ارزش افزوده

(بر اساس حکم ماده 53. تاریخ اجراء این ماده از اول مهر ماه سال 1387)- تاریخ تعلق مالیات به شرح زیر است:
الف- در مورد عرضه کالا:
1- تاریخ صورتحساب. تاریخ تحویل کالا یا تاریخ تحقق معامله کالا. هرکدام که مقدم باشد. حسب مورد؛
2- در موارد مذکور در تبصره ماده (4) این قانون. تاریخ ثبت دارایی در دفاتر یا تاریخ شروع استفاده. هرکدام که مقدم باشد یا تاریخ برداشت. حسب مورد؛
3- در مورد معاملات موضوع ماده (9) این قانون. تاریخ معاوضه.
ب- در مورد ارائه خدمات:
1- تاریخ صورتحساب یا تاریخ ارائه خدمت. هرکدام که مقدم باشد حسب مورد؛
2- در مورد معاملات موضوع ماده (9) این قانون. تاریخ معاوضه.
ج- در مورد صادرات و واردات:
در مورد صادرات. هنگام صدور (از حیث ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 28 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

سوال مالیاتی- چگونگی اصلاح برگ قطعی صادره

سوال مالیاتی- چگونگی اصلاح برگ قطعی صادره 

در این مطلب از سایت کاناز اسپید نظر چند تن از اساتید مالیاتی در خصوص اصلاح برگ قطعی صادره مورد توجه قرار می گیرد.

سوال

اگر برگ تشخیصی توسط مودی مورداعتراض ودر هیات بدوی مطرح ودرامد تعدیل گردد وبخاطرعدم اعتراض از طرف مودی قطعی وتوسط واحد مالیاتی برگ قطعی
بادرج شماره برگ تشخیص صادر ودرامدمشمول ومالبات مندرج دران هم مغایر با رای بدوی وبرگ تشخیص است وبه اجرا ارسال وتوسط مودی به برگ اجرای اعتراض
شده حال پرونده قابل طرح درکدام یک از هیاتها میباشد
1-درهیات 216 بااین توضیح که برگ قطعی بدون پایه واساس صادرشده؟
2-درهیات 251 مکررچون امکان اصلاح برگ قطعی وجود ندارد ومودی نیز به برگ تشخیص
اعتراض ودرهیات بدوی مطرح شده؟
3-مودی مبلغ برگ قطعی را پرداخت ودراجرای ماده242اقدام نماید؟

*******
پاسخ اول
درباره آراء موضوع ماده ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 22 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

یه لحظه: اطلاعیه معاملات فصلی مالیاتی چیه؟

یه لحظه: اطلاعیه معاملات فصلی مالیاتی چیه؟

من در این فیلم کاملا عملی و کاربردی به آموزش اطلاعیه معاملات فصلی مالیاتی که قبل از رسیدگی عملکرد اشخاص حقیقی و حقوقی به مودیان داده می شود، پرداختم. این اطلاعیه شامل خرید، فروش و قراردادهایی است که اشخاص طرف معامله شما در سامانه ماده 169 ق.م.م از جانب شما ارسال کرده اند و ممیز مالیاتی قبل از رسیدگی از شما می خواهد اسناد این معاملات به همراه روکش سند را به صورت ضمیمه به اداره دارایی ارائه دهید.

من در این فیلم سعی کردم با زبانی بسیار ساده و در عین حال کاملا عملی محیط واقعی کار به شما توضیح دهم نحوه تکمیل و ارائه اسناد این اطلاعیه مالیاتی به چه صورت است. به جرات می توانم بگویم این فیلم همانند فیلم های آموزش های حسابداری فعلی سایت، از کاربردی ترین فیلم هایی است که هر حسابدار با نحوه معاملات فصلی در دنیای واقعی و آنچه در حوزه های مالیاتی اتفاق می افتد، آشنا می شود.

زمان ارسال: 21 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

 

حسابداران به طور کلی از خطرات جانبی اجتناب می ورزند. ایندیانا جونز یک باستان شناس بود نه یک حسابدار. شما قبل از صحبت کردن می اندیشید. با این وجود ما برخی اوقات به صورت تصادفی چیزهایی را به مشتریان می گوییم و آرزو می کنیم کاش این جملات را نمی گفتیم. در اینجا چند مثال را بیان می کنم:

1. فقط زندگی خود را با امضا انتقال دهید. کسب و کار شما بر مبنای کمک کردن به مشتریان برای هدایت و بهینه سازی فرایند مالیاتی و کار تحت رهنمودهای دولت است. آنها شما را بخاطر تخصصتان استخدام می کنند. هنگامی که مشتریان امضا می کنند آنها تصدیق می کنند که هر چیزی که بالای امضایشان آمده درست است. آنها به شما اعتماد می کنند. حتی به حالت شوخی نیز کاری نکنید که آنها احساس دیگری پیدا کنند. بیان بهتر: "آیا هرچه را که تاکنون توضیح داده ام درک کرده اید؟ پس از این ما فقط یاید این فرم را پر کنیم و شما می توانید به کارهای خود بپردازید".
2. هیچکس مجانی کار نمی کند. "میلیاردهای خود را به آمریکا بازگردانید" شعار غالبا شنیده شده تبلیغات تلویزیونی بلوک H&R است. شما با ارائه دهندگان کم هزینه رقابت می کنید. مشتریان حسابداری ممکن است درباره مبلغ چکی که برای شما می نویسند بپرسند بویژه هنگامی که یک چک بزرگتر برای دولت می نویسند. بیان بهتر: "هیچکس نمی خواهد برای دولت چک بنویسد مگر اینکه مجبور باشد. آنها فکر می کنند پولی را که به سختی برای بدست آوردنش تلاش کرده اند از دست می دهند. شغل خودتان را در نظر بگیرید. به شما دستمزد و برخی اوقات انعام پرداخت می شود. اگر شرکت سال بدی داشته باشد و پول از دست بدهد شما کماکان سزاوار دریافت دستمزد هستید چرا که شما به خوبی سال قبل کار کرده اید. در کسب و کار من هم موضوع همین گونه است".
3. شما درک نخواهید کرد. شما در حیطه پیچیده ای کار می کنید. IRC در سال 2013 ، ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 20 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

7 کار مهم برای افزایش امنیت مالی

7 کار مهم برای افزایش امنیت مالی

برای کمتر کردن و نامحسوس کردن ضریب خطاها در امور مالی و چرخه حسابداری یک فروشگاه و یا شرکت نسبتاً بزرگ، بهتر است این 7 مورد را انجام دهید:
1- به منظور اثبات صحت ثبت رویدادها و وقایع مالی ، توصیه می گردد برای صدور اسناد حسابداری ، به مدارک و مستندات کافی به موقع و مربوط اتکا گردد و ضمن درج شرح کافی برای هر سند، ضمائم نیز به مهر (ثبت شد) ممهور گردد و کلیه ضمائم به صورت اصل نگهداری شده و صدور اسناد حسابداری بدون تأخیر انجام گردد. بدین ترتیب از عدم یا تکرار در ثبت وقایع مالی و همچنین پرداخت‌های مجدد اسناد هزینه و احتمال بروز مشکل مالیاتی و برگشت هزینه‌ها جلوگیری می‌گردد.
2- جهت اعمال کنترل های داخلی مناسب لازم است ضمن تعیین سقف تنخواه‌گردان‌ها با توجه به سطح مخارج انجام شده از سوی مدیریت نسبت به اخذ تضمین کافی برابر سقف مزبور و اعمال کنترل‌های لازم صورت خالصه مخارج انجام شده توسط مسئولین ذیربط تأیید گردد.
3- لازم است وجوه نقد نزد تنخواه‌گردان در پایان هر سال به حساب‌های بانکی شرکت واریز گردد و مقاطع زمانی مختلف موجودی نزد تنخواه‌گردان توسط افرادی مستقل، مورد شمارش قرار گیرد.
4- با توجه به نحوه حسابداری (روش تعهدی) لازم است در هنگام پرداخت و ایجاد تعهد و بدون توجه به قرارداد منعقد شده نسبت به ثبت اسناد حسابداری به طور صحیح اقدام گردد.
5- به منظور جلوگیری از مشکل مالیاتی ناشی از به روز نبودن دفاتر قانونی لازم است ثبت دفاتر مذکور طبق قوانین مالیاتی بدون تأخیر صورت گیرد . ضمناً در دفتر روزنامه فقط ثبت سرفصل حساب و رقم مربوطه کافی است و چنانچه شرکت از سیستم مکانیزه استفاده نماید می‌توان ثبت اسناد حسابداری در دفاتر به یک سند در ماه تقلیل یابد که موجب جلوگیری از صرف وقت و هزینه و اشتباهات احتمالی می‌گردد.
6- لازم است جهت اثبات هزینه‌های انجام شده مدارک و مستندات مربوط به اسناد حسابداری ضمیمه گردد.
7- به منظور ایجاد کنترل مؤثر بر چرخه عملیات دریافت و پرداخت وجوه نقد، نحوه چگونگی استخدام کارکنان، تعیین ضوابط مشخص برای پرداخت وام ، مساعده و سایر مزایای کارکنان چگونگی تشخیص و اعمال روش یکنواخت برای تعیین قیمت فروش، اعطای اعتبار و تخفیف مشتریان ، تشخیص و ایجاد تمایز بین هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای، اعمال روش یکنواخت برای نحوه خرید مواد اولیه، مواد کمکی و قطعات و انتخاب فروشندگان لازم است دستورالعمل یا آیین‌نامه‌های مربوط تهیه و پس از تصویب هیأت مدیره به اجرا گذاشته شود تا بدین ترتیب ضمن جلوگیری از اشتباهات و سوء جریانات سهوی یا عمدی احتمالی ثبت و ضبط و نگهداری سوابق وقایع و رویدادهای مالی مبتنی بر اعمال روش‌های مشخص و یکنواخت انجام گیرد و کنترل‌های داخلی قابلیت اتکای لازم را داشته باشد.

زمان ارسال: 17 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

7 کار کلیدی برای جذب مشتریان حسابداری

همه این کارها را انجام داده اید: در جامعه خود مشارکت کنید، با دیگر شاغلین شبکه تشکیل دهید، به هیئت مدیره سازمان های غیرانتفاعی بپیوندید و در انجمن های کسب و کار به سخنرانی بپردازید. در این میان شما سه چیز درباره هرکسی که می بینید یاد می گیرید: آنها چه کسانی هستند، چه کاری انجام می دهند و کجا کار می کنند. این فوق العاده است: شما خودتان را برای کانال های کلیدی مشتریان جدید در صدر قرار داده اید. گام بعدی یادگیری هفت منبع اصلی برای مشتریان جدید است.
1. کسب و کار با افرادی که ملاقات می کنید.

آن ها مالیات خود را ثبت کرده اند، تبلیغات "آمریکا میلیارد خودت را پس بگیر" بلوک H & R را دیده اند و می دانند که نیازمند داشتن یک حسابدار حرفه ای در کنار خود هستند. ممکن است از حسابدار خود راضی نباشند. شاید حسابدار رسمی آنها در حال بازنشستگی یا انتقال به شهر دیگری باشد. منطق می گوید: اکثر افراد، افراد حرفه ای خوب را پیدا می کنند و در بلند مدت با آنها کار می کنند. موقعیت ها ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 14 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0