فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین(1396)

  فیلم آموزش تهیه و  ارسال معاملات فصلی مالیاتی با نرم افزار و سامانه ...

نرم افزار حقوق و دستمزد برای اشخاص و شرکت ها

  نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز محصولی از سایت کاناز اسپید می باشد و سعی شده که با ...

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

 فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین(کاملا کاربردی و ...

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز (نسخه 3) به همراه فیلم آموزش نرم افزار به روز ...

فیلم آموزش ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار و سامانه آنلاین

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار(با نسخه جدید نرم افزار ...

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام(کاناز)

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک و براساس زمانبندی به کانال تلگرام(کاناز)- نسخه 3 به ...

نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)

  نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)   به روز رسانی در تاریخ: ...

نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD)

  نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) نسخه 2   همراه با فیلم ...

نرم افزار تبدیل شماره موبایل به VCF کاناز

نرم افزار تبدیل اکسل به VCF کاناز (تبدیل فایل اکسل به VCF) (نسخه 10.6) با قابلیت تبدیل ...

فیلم آموزش حسابداری کاربردی و عملی

سید مصطفی هاشمی موسس و مدیر سایت کاناز اسپید

سایت کاناز اسپید با به کارگیری تجربیات چند ساله بنده در زمینه آموزش حسابداری، اقدام به ارائه آموزش حسابداری کاربردی و کاملا عملی نموده است. این آموزش ها به صورت فیلم های کاربردی در زمینه حسابداری و آموزش حسابداری مالیات می باشد که سعی شده به صورت نکته ای و متناسب با سیستم روز مالیاتی و بیمه تهیه شود. 
فیلم آموزش حسابداری کاناز اسپید بر اساس تجربه چندین ساله بنده در زمینه حسابداری و مالیاتی شرکت ها بوده و سعی کردم نکات و موارد کاملا عملی و نکات قانونی را با بیانی ساده و روان شرح دهم. هدف من این بوده که دانشجو با صرف وقت کم، تجربه خوبی در زمینه حسابداری پیدا کند. من در این فیلم ها به طور کاملا کاربردی آموزش دادم تا حسابداران و کارآموزان حسابداری با صرف هزینه کم مطالب مفید و تجربیات مهمی را آموزش ببینند.
لازم به ذکر است این فیلم های آموزش حسابداری بلافاصله پس از پرداخت قابل دانلود خواهند بود.

فیلم آموزش ارسال لست مالیات بر حقوق فیلم آموزش تهیه و ارسال مالیات بر حقوق(سری 1395) - کاملا کاربردی و عملی- با نرم افزار و سامانه آنلاین

قیمت: 23000 تومان
همانطور که می دانید سازمان امور مالیاتی از ابتدای سال 1395 نرم افزار مالیات بر حقوق را تغییر زیادی داده است. و در این فیلم به چگونگی تهیه و ارسال لیست مالیات بر حقوق با نرم افزار جدید سازمان امور مالیاتی( نسخه 1395) پرداخته شده است. همچنین نحوه ارسال فایل ها و ثبت آن در سایت سازمان امور مالیاتی شرح داده شده است. این فیلم به زبان ساده و روان توضیح داده شده استمدت زمان این فیلم 4 ساعت است و شامل سرفصل های زیر است: 1- نحوه نصب و به روزرسانی نرم افزار مالیات بر حقوق 2- چگونگی تعریف و ثبت مشخصات کارفرما 3- نحوه ثبت و معرفی حقوق بگیران در نرم افزار 4- نحوه ثبت حقوق و مزایا(لیست حقوق) و محاسبه درآمد مشمول مالیات بر حقوق و توضیحات مفصل راجع به آموزش حسابداری مالیات بر حقوق در این نرم افزار ... ادامه مطلب و دانلود

 فیلم آموزش معاملات فصلی موضوع ماده 169(با نرم افزار و سامانه آنلاین)- کاملا کاربردی و عملی

قیمت: 22000 تومان
همانطور که می دانید از ابتدای سال 1391 همه شرکت ها و اشخاص حقیقی بند الف و ب ملزم به ارائه صورت معاملات فصلی خود از طریق آفلاین یا آنلاین می باشند. فیلم آموزش تهیه و ارسال معاملات فصلی مالیات به صورت کاملا کاربردی و عملی تهیه شده و مدت آن 1 ساعت و 10 دقیقه می باشد و شامل سرفصل های زیر می باشد: 1- نحوه ثبت معاملات خرید، فروش،و قراداهای پیمانکاری در نرم افزار آفلاین(غیر برخط) سازمان امور مالیاتی کشور. 2- نحوه ارسال اطلاعات معاملات ثبت شده در نرم افزار آفلاین به سازمان امور مالیاتی در دو حالت برای افرادی که نام کاربری و رمز عبور دارند و افرادی که نام کاربری و رمز عبور ندارند. ادامه مطلب و دانلود

 فیلم بیمه تامین اجتماعیفیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه تامین اجتماعی(با نرم افزار و سامانه آنلاین)

قیمت: 18000 تومان
سایت کاناز اسپید اقدام به تهیه فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین به صورت کاملا کاربردی و عملی نموده است. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 15 دقیقه است و شامل سرفصل های زیر است: 1- نحوه دانلود و نصب نرم افزار و نکات مربوط به نصب نرم افزار 2- نحوه ثبت اطلاعات شرکت و کارگاه در نرم افزار 3- توضیح کوتاهی در مورد کد کارگاه و مشخصات آن 4- نحوه ثبت اطلاعات پرسنل در نرم افزار 5- نحوه ثبت اطلاعات لیست بیمه ماهیانه و نکات آن و همچنین نحوه تهیه لیست بیمه برای ماههای 30 روز، 31 روز و 29 روز 6- نحوه ثبت ریز کارکرد پرسنل در نرم افزار و ... ادامه مطلب و دانلود

 نرم افزار حقوق و دستمزد کانازنرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

قیمت: 17000 تومان
 
ﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍی مفید و کاربردی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و بر پایه تکنولوژی دات نت مایکروسافت برنامه نویسی شده ﻭ ﺟﻬﺖ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ و محاسبه ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﭘﺮﺳﻨﻞ ﺷﺮﮐﺖ ها ﻭ ﻣﻮﺳﺴﺎﺕ ﻁﺮﺍﺣﯽ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ. ***نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز، نسخه کامل است و هیچگونه محدودیت زمانی و یا تعداد کارکردی ندارد.***
برخی از امکانات نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کاناز به شرح زیر است:
1- افزوده شدن امکان تهیه دیسکت حقوق بانک های تجارت و ملت(از آقای واعظیان کارشناس بانک ملت شاهرود به خاطر راهنمایی در تهیه دیسکت بانک ملت سپاسگزارم)
2-امکان تهیه دیسکت حقوق بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سپه و بانک ملی ایران(از خانم خواجه وندی کارشناس بانک سپه و آقای بهشتی کارشناس بانک ملی به خاطر ... ادامه مطلب و دانلود
زمان ارسال: 18 مرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 3

آموزش حسابداری مالیات حق الوکاله به زبان ساده

آموزش حسابداری مالیات حق الوکاله به زبان ساده

در این مبحث از سایت کاناز به آموزش حسابداری  مالیات حق الوکاله موضوع ماده 103 قانون مالیات های مستقیم می پردازم و در انتها ثبت های حسابداری مالیات حق الوکاله را توضیح می دهم.

 

مالیات حق الوکاله موضوع ماده 103 قانون مالیات های مستقیم است. توجه کنید طبق مفاد ماده 103 ق. م م دو نوع مالیات حق الوکاله داریم :

1- مالیات حق الوکاله دعاوی که در مراجع قضایی ( دادگاه ها ) مطرح میشود.

2- مالیات حق الوکاله دعاوی که در مراجع غیر قضایی ( مثلا هیئت های مالیاتی، شهرداری و ... ) مطرح میشود. اکنون به محاسبه این دو نوع مالیات حق الوکاله می پردازیم.

1- مالیات حق الوکاله دعاوی مراجع قضایی

 

طبق ماده 103 قانون مالیات های مستقیم و وکلای دادگستری که در محاکم قضایی ( دادگاه ها) وکالت میکنند مکلفند 5% از رقم ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 26 مرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

بزرگراه اطلاعات مالیاتی

بزرگراه اطلاعات مالیاتی

در این بخش از سایت کاناز به آموزش چند نکته مهم از قانون مالیات های مستقیم اشاره می کنم. این نکات از مواد مختلف گردآوری شده است.

نکته اول: مطابق تبصره ماده 97 ق.م.م، دآمد شرکت­های مدنی (اعم از اختیاری یا قهری) و همچنین درآمد ناشی از فعالبت های مضاربه در صورتی که عامل (مضارب) یا صاحب سرمایه شخص حقیقی باشد تابع مقررات فصل مالیات بر درآمد مشاغل می باشد.

نکته دوم: مطابق ماده 100 ق.م.م مودیان فصل مالیات بر درآمد مشاغل اضهارنامه مالیاتی به فعالیت های شغلی خود در یک سال مالیاتی برای هر واحد شغلی یا بریا هر محل جداگانه طبق نمونه ای که وسیله سازمان امور مالیاتی کشور تهیه خواهد شد تنظیم و تا آخر خردادماه سال بعد به اداره امورمالیاتی محل شغل خود تسلیم و مالیات متعلق را به نرخ مذکور در ماده 131 ق.م.م پرداخت می­نماید.

نکته سوم: مطابق تبصره ماده 9 ق.م.م، درآمد شرکت­های مدنی ( اعم از اختیاری یا قهری) و همچنین درآمد ناشی از فعالیت های مضاربه در صورتی که عامل( مضارب) یا صاحب سرمایه شخص ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 23 مرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین(1396)

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین(1396)

 

فیلم آموزش تهیه و  ارسال معاملات فصلی مالیاتی با نرم افزار و سامانه آنلاین(مطابق با آخرین تغییرات سال 1396)
 
مدت زمان فیلم: 4 ساعت و 20 دقیقه
کیفیت فیلم: Full HD
حجم فیلم: 817 مگابایت
 
قیمت: 22000 تومان
به روز رسانی در تاریخ: 1396/05/11
 
https://www.kanazspid.ir/images/cash.png    پرداخت با کارت بانکی
سایت کاناز فیلم آموزش نحوه ارسال معاملات فصلی موضوع ماده 169 قانون مالیات های مستقیم را تهیه کرده است. همانطور که می دانید از ابتدای سال 1391 همه شرکت ها و اشخاص حقیقی ملزم به ارائه صورت معاملات فصلی خود از طریق نرم افزار آفلاین یا سامانه آنلاین می باشند. و از ابتدای سال 1396 تمام اشخاص حقوقی و مشاغل گروه اول و مشاغل مشمول ارزش افزوده ملزم به ارائه فهرست معاملات فصلی خود می باشند.

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی به صورت کاملا کاربردی و عملی تهیه شده و مدت آن 4 ساعت و 20 دقیقه می باشد و شامل سرفصل های زیر می باشد:
 
*- شرح کامل درباره نحوه ثبت واردات، صادرات، فروش و خرید با نمونه های واقعی در سامانه و نرم افزار معاملات فصلی
* ارائه راه حل نرم افزاری کاملا تکنیکی و کاربردی جهت ارسال معاملات فروشگاههای زنجیره ای، رستوران ها و مشاغلی که مشتریان بسیار زیادی دارند تا بتوانند در کمتر از 30 دقیقه معاملات فصلی فروش و خرید را ثبت و  ارسال کنند.
*- نحوه ارسال اطلاعات معاملات ثبت شده در نرم افزار آفلاین به سازمان امور مالیاتی.
*- شرح کامل نحوه ثبت حمل و نقل مسافر، حمل و نقل بار(بارنامه)، بیمه با نمونه فاکتور و صورتحساب های واقعی
* شرح کاملی درباره ثبت اجاره با نمونه اجاره واقعی
- شرح کاملی درباره ثبت حق العمل کاری
*- توضیح درباره فروشندگانی که کد ملی ارائه نمی دهند.
*- شرح ارسال خریدهای کمتر از 5% حد نصاب
*-نحوه ورود به سامانه آنلاین(از طریق سایت سازمان امور مالیاتی کشور)
*-نحوه ثبت معاملات قراداهای پیمانکاری در سامانه معاملات فصلی سازمان امور مالیاتی کشور.
*- نحوه تایید نهایی برای معاملاتی که از طریق نرم افزار آفلاین ارسال شده و معاملاتی که از طریق سامانه آنلاین ثبت شده اند.
*-نحوه ویرایش و حذف معاملاتی که ثبت نهایی شده اند.
*- نحوه به دست آوردن کد اختصاصی اشخاص(شناسه فروشنده) خارجی جهت ثبت معاملات واردات و صادرات.
* توضیح و شرح کامل درباره نحوه کار با سامانه آنلاین
توضیح ثبت و ارسال معاملات فصلی توسط مشاورین املاک
* توضیح مختصری درباره نحوه ارسال معالامت فصلی صرافی ها
* توضیح مختصری درباره نحوه ارسال معالامت فصلی آموزشگاهها و مدارس
و به همراه فیلم آموزش سامانه قدیم(1391-1395) معاملات فصلی سازمان امور مالیاتی

********** با توجه به حجم بالای فیلم اکیدا توصیه می شود جهت دانلود از نرم افزار Internet Download Manager استفاده کنید چراکه در صورت عدم استفاده از نرم افزار فوق ممکن است فیلم کامل دانلود نشود.

 

** این فیلم بر اساس تجربیات چندساله بنده در زمینه حسابداری و مشاوره مالیاتی تهیه شده است.

توجه 1: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی فعال خواهد شد.
 
تماس و یا ارسال پیامک در مواقع ضروری و یا مشکل در دانلود: 09364816910- سید مصطفی هاشمی
بخشهایی از فیلم آموزش معاملات فصلی
زمان ارسال: 12 مرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 6

نقد و بررسی تقبل زیان انباشته توسط سهامداران و یا از محل جاری شرکاء

نقد و بررسی تقبل زیان انباشته توسط سهامداران و یا از محل جاری شرکاء

در این مطلب به تقبل زیان انباشته توسط سهامداران و یا از محل جاری شرکاء و ابطال رای شورای عالی مالیاتی توسط دیوان عدالت اداری توسط اساتید مالیاتی پرداخته شده است. جهت مشاهده متن کامل رای دیوان به این لینک مراجعه کنید.

 

نظر اول:

در این یکی دو روز اخیر رای دیوان عدالت اداری در خصوص عدم تعلق مالیات به زیان انباشته منتقل شده به حساب سهامداران (تقبل زیان توسط سهامداران!!!!)در محافل حسابداری در حال گسترش است. ظاهرا این کار چنان شایع شده که تبدیل به رویه گردیده و کار به وزارت دارائی و دیوان عدالت کشیده است.!! طبق قانون تجارت در شرکتهای سهامی حذف زیان انباشته یا از طریق سود سالهای بعد و یا از طریق تعدیل سرمایه امکان پذیر است و مجوز قانونی برای جابجائی زیان از طریق حساب جاری سهامداران یا هر حساب دیگری وجود ندارد. هرگونه تعدیل سرمایه نیز نیازمند گزارش توجیهی هیئت مدیره ، گزارش بازرس قانونی و مصوبه مجمع عمومی فوق العاده است. طبق قانون تجارت سود قابل تقسیم است ولیکن زیان قابل تقسیم نیست و زیان از سود سالهای بعد قابل کسر است.(به تعریف سود قابل تقسیم در قانون تجارت مراجعه شود) بنابراین مجامع اختیار تقسیم سود دارند نه تقسیم زیان و انتقال زیان به حساب سهامداران تحت عنوان فداکارانه تقبل زیان توسط سهامداران!!! فاقد محمل قانونی است. قابل پرسش است که چرا سهامداران عزیز علاقه مند تقبل زیان انباشته هستند ولی علاقمند تقبل بدهی بانکی یا تقبل مالیات عملکرد نیستند؟!! علت روشن است ، انتقال زیان انباشته به حساب سهامداران برای تحریف بنیادی صورتهای مالی و dress کردن آن صورت میگیرد، این عمل یک تحریف عادی همانند تحریف یک سرفصل در ترازنامه نیست بلکه تحریف محتوی کلی صورتهای مالی است چرا که وجود زیان انباشته می تواند نشانه وجود مشکلات و گرفتاریهای زیادی در شرکت باشد همانند " وجود سوء جریان ، بی کفایتی مدیران، عدم کارائی عملیات ، عدم بهره برداری مناسب از منابع ، عدم دسترسی به منابع مالی کافی و ......." که با حذف زیان انباشته تمام این نشانه تا حد زیادی حداقل از چشم خواننده معمولی صورتهای ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 5 مرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز نسخه 11.3 ( نسخه رز)

به روزرسانی در تاریخ 1396/05/19
(با قابلیت فرمول نویسی و ارسال فیش حقوقی از طریق تلگرام)
قابل استفاده برای سال های مالی مختلف
نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کاناز
ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍی جامع و کاربردی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و بر پایه تکنولوژی دات نت مایکروسافت (.NET) طراحی و برنامه نویسی شده و به طور کامل از زبان فارس پشتیبانی می کند. شرکت ها و بنگاههای اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این نرم افزار استفاده کنند.
این نرم افزار از قوانین کار، بیمه و قانون مالیات های مستقیم بخش مالیات بر حقوق پشتیبانی می کند و کاربر می تواند درصدها و ضرایب محاسبات را با توجه به قوانین کار و مالیات هرساله، تغییر دهد.
بعد از چند ماه بررسی نظرات کاربران و مطالعات پیرامون تغییرات مورد نیاز کاربران، نسخه 11.3 نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز با طیف وسیعی از بهینه سازی و قابلیت های منحصر به فرد برروی سایت قرار گرفت.
***نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز، نسخه کامل است و هیچگونه محدودیت زمانی و یا کارکردی ندارد.***

برخی از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حقوق و دستمزد کانازنسخه 11.3 (نسخه رز) به شرح زیر است:
1- امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام(جهت صرفه جویی در کاغذ و کمک به محیط زیست)
2- امکان ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
3- امکان فرمول نویسی
4- امکان طراحی فیش حقوقی
5- امکان طراحی قرارداد کار به صورت کاملا باز و دلخواه
6- امکان طراحی خلاصه گزارش حقوق و دستمزد پرسنل
7- افزوده شدن دیسکت بانک ملی سامانه بام
8- امکان تعیین ضریب ماده 85 قانون مالیات های مستقیم برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
9- امکان تعیین حداقل و حداکثر عیدی برای هر سال.
10- امکان تعیین معافیت مالیاتی برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
11- امکان تعیین نوع معافیت مالیاتی برای هر پرسنل
12- امکان ذخیره اسکن مدارک پرسنل
13- امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه
14- امکان نمایش پیغام اصلاح جدید و دریافت فایل اصلاحی به صورت خودکار و آنلاین.
15- امکان تولید بارکد(QR Code) برای هر پرسنل
16- امکان ثبت اطلاعات اتباع خارجی به عنوان مثال اتباع عراقی و افغانی.
17- و دهها قابلیت مفید دیگر.
ﻧﮑﺘﻪ:ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺩﺭ ﻭﯾﻨﺪﻭﺯ ﻫﺎی 7 (سرویس پک 1)8.1 (32 بیتی و 64 بیتی)و 10 (32 بیتی و 64 بیتی)ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
 حجم کلی این نرم افزار 284 مگابایت است و پیشنهاد می شود جهت دانلود از نرم افزار IDM استفاده نمایید.
خلاصه ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ حقوق و دستمزد رایگان ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ:
* امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام و همچنین ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
* امکان دریافت خودکار فیش حقوقی توسط کاربران با وارد کردن کد دستوری از طریق تلگرام
* امکان فرمول نویسی
*امکان تعریف مشخصات هویتی و احکام حقوق و دستمزد پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﻪ صورت ساعتی و روزانه
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ثبت مبالغ ﻣﺰﺍﻳﺎیی ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺣﻖ ﻣﺴﻜﻦ، حق اولاد، بن و خواروبار ، حق سرپرستی، حق جذب، عیدی و پاداش، ماموریت، شب کاری و نوبت کاری، تعطیل کاری، اضافه کار برای هر پرسنل.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف ﺣﻖ ماموریت و درصد مربوط
* امکان ذخیره اسکن مدارک پرسنل
*امکان ویرایش اطلاعات پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻛﺎﺭ ﻁﺒﻖ نمونه قرارداد کار وزارت کار و قابلیت تنظیم و طراحی دلخواه قرارداد کار.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف وام پرداختی ﺑﻪ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ، ویرایش و حذف ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرسنل و ارسال لیست حساب های بانکی به اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺷﺎﺕ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﺷﺎﻣﻞ:
  a.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ
  b.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﺎﻩ
  c.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻣﺎﻩ ﻭ ﺍﻁﻼﻉ ﺍﺯ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ پرداختی
*ﺫﺧﻴﺮﻩ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﭼﺎپ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎ
*امکان چاپ فیش حقوقی و امکان چاپ فیش های حقوقی به صورت پشت سر هم
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ وام های پرداختی به پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﺴﻮﺭﺍﺕ ﻭ ﻧﺮﺥ ﻣﺮﺑﻮﻁﻪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تهیه فایل پشتیبان و بازیابی آن.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺣﻘﻮﻕ (برای شرکت هایی ﻛﻪ ﺍﺯ ﻁﺮﻳﻖ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرداخت می کنند)
* دارای برنامه قدرتمند و معروف تبدیل تاریخ 4000 ساله
* دارای بخش کامل و حرفه ای جهت ثبت ساعات حضور و غیاب پرسنل به صورت کامل و دقیق
* امکان ثبت، ویرایش و حذف مرخصی پرسنل
* ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ و مالیات ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ و افزوده شدن اضافه کار به این بخش
* امکان تعیین مالیات استفاده از مسکن و اتومبیل طبق قانون مالیات مستقیم و استفاده از محاسبه آن در تعیین کسورات مالیات بر حقوق
* امکان محاسبه نوبت کاری، شب کاری
* بهینه سازی محاسبه اضافه کار، شب کاری، نوبت کاری و ماموریت
*امکان محاسبه و به کارگیری ماده 80 قانون تامین اجتماعی برای هر پرسنل
* امکان محاسبه و اعمال معافیت دو هفتم مالیات بر حقوق برای هر پرسنل
*- امکان تهیه دیسکت حقوق بانک های تجارت و ملت
*امکان تعیین تعلق یا عدم تعلق بیمه برای هر پرسنل(مثلا بازنشسته ها)
*امکان تعریف مرکز هزینه و معرفی هر پرسنل در مرکز هزینه دلخواه و ارائه گزارش حقوق و دستمزد هر مرکز هزینه
* امکان تهیه دیسکت حقوق بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سپه و بانک ملی ایران(به همراه فیلم آموزشی)
* امکان ورود اطلاعات ورود و خروج پرسنل از اکسل
* افزوده شدن ابزار جهت اعتبارسنجی کد ملی، اعتبارسنجی شناسه ملی اشخاص حقوقی و اعتبارسنجی کد شبای بانکی جهت تعیین و پیگیری صحت اطلاعات وارد شده.
* امکان تعیین نوع همکاری اصلی و غیراصلی مطابق با قانون مالیات های مستقیم
*امکان تعیین و ثبت بیمه تکمیلی
*امکان محاسبه کسر کار و اعمال فرمول جهت محاسبه کسر کار(که برای جلوگیری از مخدوش شدن کارکرد به کار می رود)
*- امکان فراخوانی داده های نرم افزار در اکسل جهت بارگذاری در حضور و غیاب با افزونه اکسل کاناز41- افزوده شدن بخش مساعده پرسنل
* امکان محاسبه عیدی برای پرسنل مشخص در پایان ماه
* امکان محاسبه مزایا بر اساس میزان کارکرد
* امکان تعریف روزهای تعطیل سال
* امکان محاسبه تعطیل کاری
* امکان تعریف شیفت های کاری به تعداد نامحدود و امکان تعیین ساعات هر شیفت
* امکان تعریف و ثبت پرسنل تا 6000 نفر
* امکان تعیین شغل برای هر پرسنل
* امکان درج توضیحات در فیش حقوقی برای هر کارمند جهت اطلاع رسانی و رویت پرسنل و همچنین ذخیره آن در پایگاه داده جهت استفاده های بعدی.
* امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه.
*در پایان از آقایان اونق از استان گلستان، پوردهقان از استان آذربایجان شرقی، آقای سید محمد حسینی از تهران و آقایان مصطفی سبحانی و کیامرثیان به خاطر پیشنهادات سازنده سپاسگزارم.
*از آقای واعظیان کارشناس بانک ملت شاهرود به خاطر راهنمایی در تهیه دیسکت بانک ملت سپاسگزارم. همچنین از خانم خواجه وندی کارشناس بانک سپه و آقای بهشتی کارشناس بانک ملی به خاطر همکاری در تهیه دیسکت حقوق بانک های سپه و ملی سپاسگزارم.
لازم به ذکر است دریافت مبلغ 17000 تومان بابت هزینه هاست و هزینه های جزیی برنامه نویسی است.
 
رمز فایل:kanazspid.ir
 
قیمت: 17000 تومان ( 170000 ریال) 
 

 

زمان ارسال: 8 تیر 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 55

فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم

فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم 

سایت کاناز اسپید برای این ساعت فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم را تهیه کرده است. همانطور که می دانید با اجرایی شدن قانون جدید مالیات های مستقیم از ابتدای 1395 مشاغل به 3 گروه تقسیم بندی شدند.

1- مشاغل گروه اول

2- مشاغل گروه دوم

3- مشاغل گروه سوم

که مشاغل گروه اول ملزم به ارائه دفاتر روزنامه و کل هستند و می بایست طبق استانداردهای حسابداری دفاتر روزنامه و کل تحریر کنند اما مشاغل گروه دوم و سوم نیازی به پلمپ دفاتر ندارند و فقط کافیست صورت درآمد و هزینه سالانه خود را به اداره مالیاتی ارائه کنند.

اگر شما هم جزو مشاغل هستید جهت اطلاع از گروه خود می توانید به آدرس زیر در سایت سازمان امور مالیاتی کشور مراجعه و با وارد کردن اطلاعات درخواستی ، سیستم گروه شما را مشخص می کند.

 

http://e1.tax.gov.ir/pages/action/GroupSelector

 

نکته مهم: در اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی حتما و باید گروه خود را صحیح درج نمایید.

در این مطلب ما جهت راحتی مودیان مشاغل گروه دوم و سوم فایل اکسل صورت درآمد و هزینه را طبق بخشنامه سازمان امور مالیاتی و ابلاغیه این سازمان تهیه کرده ایم تا نیازی به طراحی این گروه از مودیان نباشد و فقط ارقام را در این جداول وارد نمایند.

این فایل اکسل را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

 

دانلود فایل اکسل صورت و درآمد هزینه مودیان گروه دوم و سوم

زمان ارسال: 1 خرداد 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

 

حسابداران به طور کلی از خطرات جانبی اجتناب می ورزند. ایندیانا جونز یک باستان شناس بود نه یک حسابدار. شما قبل از صحبت کردن می اندیشید. با این وجود ما برخی اوقات به صورت تصادفی چیزهایی را به مشتریان می گوییم و آرزو می کنیم کاش این جملات را نمی گفتیم. در اینجا چند مثال را بیان می کنم:

1. فقط زندگی خود را با امضا انتقال دهید. کسب و کار شما بر مبنای کمک کردن به مشتریان برای هدایت و بهینه سازی فرایند مالیاتی و کار تحت رهنمودهای دولت است. آنها شما را بخاطر تخصصتان استخدام می کنند. هنگامی که مشتریان امضا می کنند آنها تصدیق می کنند که هر چیزی که بالای امضایشان آمده درست است. آنها به شما اعتماد می کنند. حتی به حالت شوخی نیز کاری نکنید که آنها احساس دیگری پیدا کنند. بیان بهتر: "آیا هرچه را که تاکنون توضیح داده ام درک کرده اید؟ پس از این ما فقط یاید این فرم را پر کنیم و شما می توانید به کارهای خود بپردازید".
2. هیچکس مجانی کار نمی کند. "میلیاردهای خود را به آمریکا بازگردانید" شعار غالبا شنیده شده تبلیغات تلویزیونی بلوک H&R است. شما با ارائه دهندگان کم هزینه رقابت می کنید. مشتریان حسابداری ممکن است درباره مبلغ چکی که برای شما می نویسند بپرسند بویژه هنگامی که یک چک بزرگتر برای دولت می نویسند. بیان بهتر: "هیچکس نمی خواهد برای دولت چک بنویسد مگر اینکه مجبور باشد. آنها فکر می کنند پولی را که به سختی برای بدست آوردنش تلاش کرده اند از دست می دهند. شغل خودتان را در نظر بگیرید. به شما دستمزد و برخی اوقات انعام پرداخت می شود. اگر شرکت سال بدی داشته باشد و پول از دست بدهد شما کماکان سزاوار دریافت دستمزد هستید چرا که شما به خوبی سال قبل کار کرده اید. در کسب و کار من هم موضوع همین گونه است".
3. شما درک نخواهید کرد. شما در حیطه پیچیده ای کار می کنید. IRC در سال 2013 ، ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 20 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

7 کار مهم برای افزایش امنیت مالی

7 کار مهم برای افزایش امنیت مالی

برای کمتر کردن و نامحسوس کردن ضریب خطاها در امور مالی و چرخه حسابداری یک فروشگاه و یا شرکت نسبتاً بزرگ، بهتر است این 7 مورد را انجام دهید:
1- به منظور اثبات صحت ثبت رویدادها و وقایع مالی ، توصیه می گردد برای صدور اسناد حسابداری ، به مدارک و مستندات کافی به موقع و مربوط اتکا گردد و ضمن درج شرح کافی برای هر سند، ضمائم نیز به مهر (ثبت شد) ممهور گردد و کلیه ضمائم به صورت اصل نگهداری شده و صدور اسناد حسابداری بدون تأخیر انجام گردد. بدین ترتیب از عدم یا تکرار در ثبت وقایع مالی و همچنین پرداخت‌های مجدد اسناد هزینه و احتمال بروز مشکل مالیاتی و برگشت هزینه‌ها جلوگیری می‌گردد.
2- جهت اعمال کنترل های داخلی مناسب لازم است ضمن تعیین سقف تنخواه‌گردان‌ها با توجه به سطح مخارج انجام شده از سوی مدیریت نسبت به اخذ تضمین کافی برابر سقف مزبور و اعمال کنترل‌های لازم صورت خالصه مخارج انجام شده توسط مسئولین ذیربط تأیید گردد.
3- لازم است وجوه نقد نزد تنخواه‌گردان در پایان هر سال به حساب‌های بانکی شرکت واریز گردد و مقاطع زمانی مختلف موجودی نزد تنخواه‌گردان توسط افرادی مستقل، مورد شمارش قرار گیرد.
4- با توجه به نحوه حسابداری (روش تعهدی) لازم است در هنگام پرداخت و ایجاد تعهد و بدون توجه به قرارداد منعقد شده نسبت به ثبت اسناد حسابداری به طور صحیح اقدام گردد.
5- به منظور جلوگیری از مشکل مالیاتی ناشی از به روز نبودن دفاتر قانونی لازم است ثبت دفاتر مذکور طبق قوانین مالیاتی بدون تأخیر صورت گیرد . ضمناً در دفتر روزنامه فقط ثبت سرفصل حساب و رقم مربوطه کافی است و چنانچه شرکت از سیستم مکانیزه استفاده نماید می‌توان ثبت اسناد حسابداری در دفاتر به یک سند در ماه تقلیل یابد که موجب جلوگیری از صرف وقت و هزینه و اشتباهات احتمالی می‌گردد.
6- لازم است جهت اثبات هزینه‌های انجام شده مدارک و مستندات مربوط به اسناد حسابداری ضمیمه گردد.
7- به منظور ایجاد کنترل مؤثر بر چرخه عملیات دریافت و پرداخت وجوه نقد، نحوه چگونگی استخدام کارکنان، تعیین ضوابط مشخص برای پرداخت وام ، مساعده و سایر مزایای کارکنان چگونگی تشخیص و اعمال روش یکنواخت برای تعیین قیمت فروش، اعطای اعتبار و تخفیف مشتریان ، تشخیص و ایجاد تمایز بین هزینه‌های جاری و سرمایه‌ای، اعمال روش یکنواخت برای نحوه خرید مواد اولیه، مواد کمکی و قطعات و انتخاب فروشندگان لازم است دستورالعمل یا آیین‌نامه‌های مربوط تهیه و پس از تصویب هیأت مدیره به اجرا گذاشته شود تا بدین ترتیب ضمن جلوگیری از اشتباهات و سوء جریانات سهوی یا عمدی احتمالی ثبت و ضبط و نگهداری سوابق وقایع و رویدادهای مالی مبتنی بر اعمال روش‌های مشخص و یکنواخت انجام گیرد و کنترل‌های داخلی قابلیت اتکای لازم را داشته باشد.

زمان ارسال: 17 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0