نرم افزار حقوق و دستمزد برای اشخاص و شرکت ها

  نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز محصولی از سایت کاناز اسپید می باشد و سعی شده که با ...

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

 فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین(کاملا کاربردی و ...

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز (نسخه 3) به همراه فیلم آموزش نرم افزار به روز ...

فیلم آموزش ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار و سامانه آنلاین

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار(با نسخه جدید نرم افزار ...

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین

  فیلم آموزش تهیه و  ارسال معاملات فصلی مالیاتی با نرم افزار و سامانه آنلاین ...

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام(کاناز)

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک و براساس زمانبندی به کانال تلگرام(کاناز)- نسخه 3 به ...

نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)

  نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)   به روز رسانی در تاریخ: ...

نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD)

  نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) نسخه 2   همراه با فیلم ...

نرم افزار تبدیل شماره موبایل به VCF کاناز

نرم افزار تبدیل اکسل به VCF کاناز (تبدیل فایل اکسل به VCF) (نسخه 10.4) با قابلیت تبدیل ...

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز نسخه 11.1 ( نسخه رز)

به روزرسانی در تاریخ 1396/03/17
(با قابلیت فرمول نویسی و ارسال فیش حقوقی از طریق تلگرام)
قابل استفاده برای سال های مالی مختلف
نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کاناز
ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺍی کاربردی ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و بر پایه تکنولوژی دات نت مایکروسافت (.NET) برنامه نویسی شده و به طور کامل از زبان فارس پشتیبانی می کند. شرکت ها و بنگاهه ای اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می توانند از این نرم افزار ارستفاده کنند و مبانی این نرم افزار بر اساس قانون کار، بیمه و مالیات طراحی شده است.
بعد از چند ماه بررسی نظرات کاربران و مطالعات پیرامون تغییرات مورد نیاز کاربران، نسخه 11.1 نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز با طیف وسیعی از بهینه سازی و قابلیت های منحصر به فرد برروی سایت قرار گرفت.
***نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز، نسخه کامل است و هیچگونه محدودیت زمانی و یا کارکردی ندارد و می توانید از لینک پایین صفحه دانلود کنید.***

برخی از امکانات منحصر به فرد نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان کانازنسخه 11.1 (نسخه رز) به شرح زیر است:
1- امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام(جهت صرفه جویی در کاغذ و کمک به محیط زیست)
2- امکان ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
3- امکان فرمول نویسی
4- امکان طراحی فیش حقوقی
5- امکان طراحی قرارداد کار به صورت کاملا باز و دلخواه
6- امکان طراحی خلاصه گزارش حقوق و دستمزد پرسنل
7- افزوده شدن دیسکت بانک ملی سامانه بام
8- امکان تعیین ضریب ماده 85 قانون مالیات های مستقیم برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
9- امکان تعیین حداقل و حداکثر عیدی برای هر سال.
10- امکان تعیین معافیت مالیاتی برای هر سال با توجه به قانون بودجه.
11- امکان تعیین نوع معافیت مالیاتی برای هر پرسنل
12- امکان ذخیره اسکن مدارک پرسنل
13- امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه
14- امکان نمایش پیغام اصلاح جدید و دریافت فایل اصلاحی به صورت خودکار و آنلاین.
15- امکان تولید بارکد(QR Code) برای هر پرسنل
16- و دهها قابلیت مفید دیگر.
ﻧﮑﺘﻪ:ﺍﯾﻦ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺩﺭ ﻭﯾﻨﺪﻭﺯ ﻫﺎی 7 (سرویس پک 1)8.1 (32 بیتی و 64 بیتی)و 10 (32 بیتی و 64 بیتی)ﻗﺎﺑﻞ ﺍﺟﺮﺍ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
 حجم کلی این نرم افزار 282 مگابایت است و پیشنهاد می شود جهت دانلود از نرم افزار IDM استفاده نمایید.
خلاصه ﺍﻣﮑﺎﻧﺎﺕ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ حقوق و دستمزد رایگان ﮐﺎﻧﺎﺯ ﺑﻪ ﺷﺮﺡ ﺯﯾﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ:
* امکان ارسال فیش حقوقی پرسنل از طریق تلگرام و همچنین ارسال پیام و استیکر به پرسنل از طریق تلگرام
* امکان دریافت خودکار فیش حقوقی توسط کاربران با وارد کردن کد دستوری از طریق تلگرام
* امکان فرمول نویسی
*امکان تعریف مشخصات هویتی و احکام حقوق و دستمزد پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﺣﻘﻮﻕ ﭘﺎﻳﻪ ﺑﻪ صورت ساعتی و روزانه
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺣﻖ ﻣﺴﻜﻦ، حق اولاد، بن و خواروبار و ...  و احکام حقوق و دستمزد
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف ﺣﻖ ماموریت و درصد مربوط
* امکان ذخیره اسکن مدارک پرسنل
*امکان ویرایش اطلاعات پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﻗﺮﺍﺭﺩﺍﺩ ﻛﺎﺭ ﻁﺒﻖ نمونه قرارداد کار وزارت کار و قابلیت تنظیم و طراحی دلخواه قرارداد کار.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تعریف وام پرداختی ﺑﻪ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ، ویرایش و حذف ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرسنل و ارسال لیست حساب های بانکی به اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺛﺒﺖ ﺍﻁﻼﻋﺎﺕ ﻣﺎﻫﺎﻧﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﭘﺮﺳﻨﻞ
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺷﺎﺕ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ ﺷﺎﻣﻞ:
  a.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ
  b.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﻣﺎﻩ
  c.ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﺎﻝ ﻭ ﻣﺎﻩ ﻭ ﺍﻁﻼﻉ ﺍﺯ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﻭ ﺩﺳﺘﻤﺰﺩ پرداختی
*ﺫﺧﻴﺮﻩ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﺩﺭ ﻗﺎﻟﺐ اکسل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﭼﺎپ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻫﺎ
*امکان چاپ فیش حقوقی و امکان چاپ فیش های حقوقی به صورت پشت سر هم
*ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ وام های پرداختی به پرسنل
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻛﺴﻮﺭﺍﺕ ﻭ ﻧﺮﺥ ﻣﺮﺑﻮﻁﻪ ﻭ ﻫﻤﭽﻨﻴﻦ ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ
*ﺍﻣﻜﺎﻥ تهیه فایل پشتیبان و بازیابی آن.
*ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﺭﺍﺋﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﭘﺮﺩﺍﺧﺖ ﺣﻘﻮﻕ (برای شرکت هایی ﻛﻪ ﺍﺯ ﻁﺮﻳﻖ ﺣﺴﺎﺏ بانکی پرداخت می کنند)
* دارای برنامه قدرتمند و معروف تبدیل تاریخ 4000 ساله
* دارای بخش کامل و حرفه ای جهت ثبت ساعات حضور و غیاب پرسنل به صورت کامل و دقیق
* امکان ثبت، ویرایش و حذف مرخصی پرسنل
* ﺗﻌﺮﻳﻒ ﻧﺮﺥ ﻣﺰﺍﻳﺎ ﻭ ﻣﺰﺍﻳﺎﻳﻲ ﻛﻪ ﻣﺸﻤﻮﻝ ﺑﻴﻤﻪ و مالیات ﻣﻲ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻳﺎ ﺧﻴﺮ و افزوده شدن اضافه کار به این بخش
* امکان تعیین مالیات استفاده از مسکن و اتومبیل طبق قانون مالیات مستقیم و استفاده از محاسبه آن در تعیین کسورات مالیات بر حقوق
* امکان محاسبه نوبت کاری، شب کاری
* بهینه سازی محاسبه اضافه کار، شب کاری، نوبت کاری و ماموریت
*امکان محاسبه و به کارگیری ماده 80 قانون تامین اجتماعی برای هر پرسنل
* امکان محاسبه و اعمال معافیت دو هفتم مالیات بر حقوق برای هر پرسنل
*- امکان تهیه دیسکت حقوق بانک های تجارت و ملت
*امکان تعیین تعلق یا عدم تعلق بیمه برای هر پرسنل(مثلا بازنشسته ها)
*امکان تعریف مرکز هزینه و معرفی هر پرسنل در مرکز هزینه دلخواه و ارائه گزارش حقوق و دستمزد هر مرکز هزینه
* امکان تهیه دیسکت حقوق بانک پاسارگاد، بانک سامان، بانک سپه و بانک ملی ایران(به همراه فیلم آموزشی)
* امکان ورود اطلاعات ورود و خروج پرسنل از اکسل
* افزوده شدن ابزار جهت اعتبارسنجی کد ملی، اعتبارسنجی شناسه ملی اشخاص حقوقی و اعتبارسنجی کد شبای بانکی جهت تعیین و پیگیری صحت اطلاعات وارد شده.
* امکان تعیین نوع همکاری اصلی و غیراصلی مطابق با قانون مالیات های مستقیم
*امکان تعیین و ثبت بیمه تکمیلی
*امکان محاسبه کسر کار و اعمال فرمول جهت محاسبه کسر کار(که برای جلوگیری از مخدوش شدن کارکرد به کار می رود)
*- امکان فراخوانی داده های نرم افزار در اکسل جهت بارگذاری در حضور و غیاب با افزونه اکسل کاناز41- افزوده شدن بخش مساعده پرسنل
* امکان محاسبه عیدی برای پرسنل مشخص در پایان ماه
* امکان محاسبه مزایا بر اساس میزان کارکرد
* امکان تعریف روزهای تعطیل سال
* امکان محاسبه تعطیل کاری
* امکان تعریف شیفت های کاری به تعداد نامحدود و امکان تعیین ساعات هر شیفت
* امکان تعریف و ثبت پرسنل تا 6000 نفر
* امکان تعیین شغل برای هر پرسنل
* امکان درج توضیحات در فیش حقوقی برای هر کارمند جهت اطلاع رسانی و رویت پرسنل و همچنین ذخیره آن در پایگاه داده جهت استفاده های بعدی.
* امکان محاسبه عیدی،مرخصی و سنوات هر پرسنل در پایان سال بر اساس کارکرد سالانه.
*در پایان از آقایان اونق از استان گلستان، پوردهقان از استان آذربایجان شرقی، آقای سید محمد حسینی از تهران و آقایان مصطفی سبحانی و کیامرثیان به خاطر پیشنهادات سازنده سپاسگزارم.
*از آقای واعظیان کارشناس بانک ملت شاهرود به خاطر راهنمایی در تهیه دیسکت بانک ملت سپاسگزارم. همچنین از خانم خواجه وندی کارشناس بانک سپه و آقای بهشتی کارشناس بانک ملی به خاطر همکاری در تهیه دیسکت حقوق بانک های سپه و ملی سپاسگزارم.
لازم به ذکر است دریافت مبلغ 17000 تومان بابت هزینه هاست و هزینه های جزیی برنامه نویسی است.
 
رمز فایل:kanazspid.ir
 
قیمت: 17000 تومان ( 170000 ریال) 
 
زمان ارسال: 1 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 54

کاهش هزینه در واحد حسابداری

کاهش هزینه ها را از حسابداری آغاز کنیم

کاهش هزینه در واحد حسابداری

هر زمان صحبت از کاهش هزینه و افزایش بهره وری می شود همه ی نگاه ها معطوف به مشاهده تراز هزینه ها شده و بلافاصله سیل پیشنهادات آغاز می شود. در بیشتر مواقع هم به دلیل این که کاهش هزینه در بخشی، قطعاً باعث تکدر خاطر مسئول مربوطه گشته، جبهه گیری ها شروع می شود و در عمل برخی مواقع نه تنها کاهش هزینه ای اتفاق نمی افتد، بلکه به واسطه شنیدن نظرات مختلف و مخالف در مجموعه و عدم وجود ظرفیت کافی و جا نیفتادن روح مطلب، خصومتی پنهان ایجاد و عدم همکاری در این مسئله باعث می شود نتیجه این واکنش ها، معکوس شدن موضوع بوده و هزینه ها افزایش می یابند.
کاهش هزینه ها را باید از واحد حسابداری آغاز کرد. دلایل این نظر عبارتند از:
یک: وقتی واحد مالی خود را مجاز می داند که مثلاً اضافه کاری واحد تولید را زیر سؤال ببرد و نسبت های خشک تعداد تولید و امثالهم به هزینه مورد اشاره را به پیش می آورد آیا برای خودش نیز از همین قاعده استفاده می کند؟
دوم اینکه: در قالب اعداد برخی هزینه ها بی مورد و شاید غیرمعقول هستند مانند هزینه مأمورین وصول به نسبت وجوهاتی که برای یک شرکت می آورند، ولی باز این نگاه، یک نگاه خشک مالی به کار فرد است. استدعا دارم در این مقوله حتماً یک بار شخصاً امتحان کنید تا در فضای بیرون از شرکت ببینید افراد با چه مشکلاتی مواجه هستند و بعد برای کاهش این گونه هزینه ها اقدام نمایید.
سوم اینکه: اگر واحد مالی خود رأساً در این باب گام بردارد و ابتدا کاهش هزینه و افزایش بهره وری را از واحد خود آغاز کند می تواند با اطمینان تمام، خود را الگوی سایر واحدها نموده و به نتیجه مورد نظر برسد.
و دیگر موارد که جای بحث آن در این کلام نیست.
راهکارهای کاهش هزینه ها
اما به چه شکل می توان این کاهش هزینه را در واحد مالی به انجام رسانید:
 روال کار مشخص شود.
 افراد مورد نیاز ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 1 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

 فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین(کاملا کاربردی و عملی)

به روزرسانی در تاریخ: 1396/01/22

 

سایت کاناز اسپید اقدام به تهیه فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین به صورت کاملا کاربردی و عملی نموده است. مدت زمان این فیلم 1 ساعت و 15 دقیقه است.

 

این فیلم کاربردی شامل سرفصل های زیر است:
1- نحوه دانلود و نصب نرم افزار و نکات مربوط به نصب نرم افزار
2- نحوه ثبت اطلاعات شرکت و کارگاه در نرم افزار
3- توضیح کوتاهی در مورد کد کارگاه و مشخصات آن
4- نحوه ثبت اطلاعات پرسنل در نرم افزار
5- نحوه ثبت اطلاعات لیست بیمه ماهیانه و نکات آن و همچنین نحوه تهیه لیست بیمه برای ماههای 30 روز، 31 روز و 29 روز
6- نحوه ثبت ریز کارکرد پرسنل در نرم افزار
7- نحوه ثبت ترک کار و نکات آن
8- نحوه اعمال مزایای غیر مشمول بیمه در نرم افزار
9- توضیح مختصری درباره ماده 80 و نحوه به کارگیری آن در نرم افزار
10- نحوه تهیه دیسکت بیمه(فایل های مورد نیاز) سازمان تامین اجتماعی
11- نحوه ورود به سامانه آنلاین
12- نحوه ارسال فایل های ایجاد شده با نرم افزار به سامانه آنلاین جهت تایید سازمان تامین اجتماعی و نکات آن
13- نحوه دریافت رسید پرداخت و رسید بیمه
14- نحوه پرداخت حق بیمه به صورت آنلاین و با توجه به اطلاعات رسید پرداخت و نکات آن
15- نحوه محاسبه و ارسال بیمه کارفرما و مدیرعامل و شرح نکات قانونی مهم


**این فیلم بر اساس تجربیات چندساله بنده در زمینه حسابداری و مالیاتی تهیه شده است.

توجه 1: بلافاصله پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال خواهد شد.
توجه 2: حجم فیلم آموزشی 116 مگابایت است.

 

تماس در مواقع ضروری و در ساعات اداری: 09364816910- سید مصطفی هاشمی

 

قیمت: 18000 تومان

 

پرداخت آنلاین و دانلود  پرداخت با کارت بانکی

زمان ارسال: 30 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 1

آموزش حسابداری موجودی کالا برای داروخانه ها

آموزش حسابداری موجودی کالا برای داروخانه ها

در این مطلب آموزشی از سایت کاناز اسپید شما را با دو روش برای برآورد موجودی کالا در داروخانه ها آشنا می کنم. اگرچه این روش ها مختص به داروخانه ها نیست اما داروخانه ها نیز به ناچار باید از این دو روش حسابداری برای تخمین موجودی کالا استفاده کنند. به خصوص اینکه داروخانه ها دارای اقلام بسیار زیادی از داروها و مواد آرایشی و بهداشتی می باشند.
دو روش برای تخمین موجودی داروخانه وجود دارد. روش سود ناویژه (سود ناخالص) برای برآورد سطح موجودی برای صورت های مالی و سفارشات خرید موجودی جدید مورد استفاده قرار می گیرد. روش سود ناویژه به منظور برآورد ارزش موجودی که بر اثر سرقت و یا حادثه از دست رفته است نیز استفاده می شود. روش خرده فروشی برای تعیین ارزش خرده فروشیِ موجودی شما مورد استفاده قرار می گیرد. هرچند این روش ها برای این اهدافِ تخمین زنی مناسب هستند، اما اداره غذا و دارو تأکید دارد که همه داروخانه ها شمارش دقیق موجودی اموال را برای تمام موادِ کنترل شده حفظ کنند.

روش سود ناویژه:
1. یک ترازنامه جدید برای داروخانه ی خود اخذ کنید. می توانید از ترازنامه آخر سال مربوط به سال گذشته، و یا یک صورت حساب ماهانه یا سه ماهه از آخرین دوره ی مربوط استفاده کنید.
2. درآمد حاصل از فروش خود را در ترازنامه تعیین کنید.
3. سود ناویژه خود را در ترازنامه تعیین کنید. سود ناویژه برابر با فروش شما منهای هزینه کالاهای فروخته شده است.
4. درصد سود ناویژه خود را محاسبه کنید. سود ناویژه خود را بر فروش تان تقسیم کنید. حاصل، درصد سود ناویژه شما می باشد. بسیاری از داروخانه های خرده فروش حاشیه سود ناخالص پایداری دارند زیرا که فروش داروخانه فصلی نبوده یا وابسته به سایر الگوهای خرید نیستند.
5. برای دوره ای که می خواهید موجودی داروخانه خود را برآورد کنید، درصد سود ناویژه خود را در رقم فروش های جاری خود اعمال کنید. حاصل، سود ناویژه-ی برآورد شده ی شماست.
6. سود ناویژه ی برآورد نموده خود را از فروش جاری تان کسر کنید. حاصل، هزینه برآورد شده ی مربوط به کالاهای فروخته شده است.
7. موجودی اولیه تان برای دوره مربوطه را در ترازنامه خود تعیین کنید.
8. خرید موجودی خود را برای این دوره محاسبه کنید. نتیجه را به مقدار موجودی اولیه خود اضافه کنید.
9. هزینه برآورد شده ی کالاهای فروخته شده را کسر کنید. نتیجه، موجودیِ برآورد شده ی موجود در انبار شما است.

روش خرده فروشی
1. ارزش حساب موجودی خود را برای دوره ای که بلافاصله به قبل از دوره ای که می خواهید برآورد کنید منتهی می شود، در ترازنامه تعیین کنید. مقدار موجودی نشان داده شده، موجودی اولیه شما برای دوره جاری می باشد.
2. مقدار خرید موجودی تان در دوره جاری را محاسبه کنید. نتیجه را به موجودی اولیه خود اضافه کنید. نتیجه، ارزش عمده فروشی موجودی در انبار شما، قبل از فروش می باشد.
3. فروش دوره جاری خود را از موجودی انبارتان کسر کنید. نتیجه، موجودی باقی مانده ی موجود می باشد.
4. درصد اضافه بهای خود را تعیین نمایید. درصد اضافه بهای خود را برای باقی مانده موجودی دز انبارتان اعمال کنید. نتیجه، مقدار خرده فروشی تخمین زده شما از موجودی داروخانه است.

زمان ارسال: 29 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 1

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز (نسخه 3)

به همراه فیلم آموزش نرم افزار

به روز رسانی در تاریخ 1396/02/08

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

سایت کاناز اسپید برای این ساعت نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز را تهیه و آماده کرده است. همانطور که می دانید تبلیغات از طریق ایمیل (ایمیل مارکتینگ) هنوز یکی از روش های معرفی محصولات به کاربران و جذب و ترقیب آنها به خرید محصولات است. خیلی از کاربران به دلیل عدم وجود نرم افزاری کارا و قدرتمند مجبورند از ایمیل های شخصی و یا گروه های ایمیلی مانند یاهو گروپ(Yahoo Group) استفاده کنند که این سرویس ها معایبی مانند اسپم شدن سریع ایمیل های ارسالی دارند.
ما نرم افزار ارسال انبوه ایمیل کاناز را طراحی کردیم که می توانید از طریق هر نوع سرور SMTP ، ایمیل های خود را به مخاطبین خود ارسال کنید.
 
این نرم افزار در ویندوزهای ایکس پی، 7، 8.1 و 10 اجرا می شود.
ویژگی های نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز به شرح زیر است:
* امکان اتصال به هر نوع سرور ارسال ایمیل انبوه( SMTP)
* امکان ارسال تعداد بسیار زیاد ایمیل در ماه از طریق SMTP
*آموزش نحوه ارسال 6000 ایمیل در ماه توسط سرورهای قدرتمند SMTP خارج از کشور
* امکان بارگزاری ایمیل از طریق فایل متنی و اکسل
* سازگاری با اکسل 2003، 2007، 2010، 2013 و 2016
* امکان تعیین نام فرستنده در ایمیل های ارسالی
* امکان تعیین آدرس فرستنده ایمیل
* امکان تعیین عنوان ایمیل
* امکان ارسال ایمیل به صورت HTML و متن ساده
*امکان ارسال هر نوع فایل ضمیمه(Attachment) همراه ایمیل های ارسالی
* امکان مشاهده ارسال ایمیل های ناموفق
*امکان تعیین مشخصات سرور SMTP مورد نظر جهت ارسال ایمیل
* امکان دریافت گزارش ارسال ایمیل ها(Delivery)
*امکان ذخیره گزارش ارسال لیست ایمیل به اکسل
*امکان تعیین SSL و شماره پورت SMTP
توجه 1: توصیه می شود از SMTP گوگل استفاده نشود.(چون ایمیل های ارسالی به سرعت اسپم می شوند)
توجه 2: پیشنهاد می کنیم در آدرس ایمیل فرستنده از ایمیل های یاهو و گوگل (جهت جلوگیری از اسپم شدن ایمیلها) استفاده نکنید.
توجه 3: بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فعال می شود.
توجه 4: حتما فیلم آموزش نرم افزار را با دقت مشاهده کنید.
توجه 5: رمز فایل kanazspid.ir است.
 

قیمت: 16000 تومان

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز
زمان ارسال: 29 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

بخشنامه بیمه کارگران ایرانی اعزام به خارج از کشور

متن کامل بخشنامه شماره 1000/95/13246 مورخ 1395/12/14 سازمان تامین اجتماعی درباره بیمه کارگران اعزام به خارج از کشور به شرح زیر است:

بخشنامه
حوزه امور استان ها و فنی و درآمد
موضوع: بیمه کارگران ایرانی اعزام به خارج از کشور
اداره کل استان .............
احتراماً؛ نظر به اینکه بر اساس تبصره 2 ماده 12 "قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی در تأمین نیازهای کشور و تقویت آن ها در امر صادرات و اصلاح ماده 104 قانون مالیات های مستقیم مصوب 01/05/1391 مجلس شورای اسلامی" سازمان تأمین اجتماعی مکلف گردیده است با دریافت حق بیمه کلیه کارگران ایرانی که در ارتباط با صدور خدمات فنی به خارج از کشور اعزام می شوند مطابق قانون تأمین اجتماعی مصوب 03/04/1354 و اصلاحیه های بعدی، آن ها را بیمه نماید، لذا در جهت اجرای قانون یادشده توجه واحدهای اجرایی را به نکات ذیل جلب می نماید:
1- به موجب تبصره یک ماده 12 قانون مذکور وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موظف گردیده برای کلیه کارگران ایرانی که در ارتباط با صدور خدمات فنی به خارج از کشور اعزام می شوند گواهینامه شغلی صادر و مراتب را جهت پوشش بیمه ای و وصول حق بیمه به سازمان تأمین اجتماعی اطلاع دهد.
2- اداره کل اتباع می بایست در اجرای تبصره 2 ماده 12 قانون یادشده، اطلاعات مربوط به کارگران ایرانی موضوع قرارداد صدور خدمات فنی که به خارج از کشور اعزام و گواهی شغلی آنان توسط وزارتخانه مذکور صادر می شوند را احصاء و به تفکیک نام و نام خانوادگی، نام شرکت، محل اعزام و اشتغال و... به ادارات کل ذیربط اطلاع رسانی نموده و بر همین اساس نیز ادارات کل استان ها موظفند ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 25 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

نحوه یافتن شناسه(Chat ID) کانال یا گروه در تلگرام

 

برای این ساعت از سایت کاناز اسپید نحوه یافتن و به دست آوردن شناسه(Chat ID) کانال تلگرامی یا گروه را شرح می دهم.

برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

1- ابتدا در کادر جستجو عبارت get_id_bot@ را تایپ کنید.

2- بعد از ظاهر شدن نام ربات فوق برروی آن کلیک کنید و سپس در سمت راست صفحه تلگرام برروی لینک Start کلیک کنید. مانند تصویر زیر:

نحوه یافتن شناسه(Chat ID) کانال یا گروه در تلگرام

3- بعد از کلیک برروی دکمه Start در کادر مورد نظر عبارت my_id/ را تایپ کنید.

اکنون خواهید دید که ربات در پیامی به شما آیدی تلگرامی شما که یک عدد 6 رقمی است، نمایش می دهد. مانند شکل زیر:

نحوه یافتن شناسه(Chat ID) کانال یا گروه در تلگرام

 

4- اکنون برای یافتن آیدی(شناسه) کانال یا گروه کافیست این ربات را به عنوان مدیر(Administrator) کانال یا گروه معرفی کنید و مراحل فوق را در کانال یا گروه انجام دهید. خواهید دید که این ربات در پیامی آیدی کانال یا گروه را نمایش می دهد.

نکته بسیار مهم: دقت کنید آیدی کانال و گروه یک عدد منفی است و آیدی کانال با عدد 100- شروع می شود. مانند تصویر زیر:

نحوه یافتن شناسه(Chat ID) کانال یا گروه در تلگرام

 امیدوارم که این مطلب نیز مانند سایر مطالب سایت کاناز اسپید مفید بوده باشد.

زمان ارسال: 22 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

مشخصه های یک حسابدار موفق چیست

مشخصه های یک حسابدار موفق چیست

وقتی از مدیران و صاحبان سرمایه و همکاران خصوصیات یک حسابدار را می خواهیم، اولین و مهمترین صفات برای یک حسابدار را مدرک تحصیلی و تجزیه و این موارد ذکر می کنند ولی این ها خصوصیات عمومی یک فرد شاغل در امور حسابداری است. یک حسابدار باید خصوصیات زیر را به همراه تجزیه و تحصیل و دانش داشته باشد و برای کارفرمایان هم اعلام می کنم اگر حسابداری با این خصوصیات دارید قدرش را خوب بدانید.
این خصوصیات عبارتند از:
1- دقت در امور محوله
کارفرمای عزیز، اگر دیدید فرد شاغل در واحد مالی دقت کافی در امور محوله را ندارد وقت خود را تلف نکنید. بدون لحظه ای درنگ این فرد را با فردی مناسب جایگزین نمایید. ببینید، دقت در امور محوله در واحد حسابداری بخشی ذاتی برای فرد و بخشی اکتسابی است و اگر فردی ذاتاً دقت لازم را نداشته باشد با مقوله ی اکتساب به جایی نمی رسد و با تمام احترامی که برای همه دوستان در این شغل قائلم عرض می کنم دقت در گام اول ذاتی است و نه اکتسابی. لذا پیشنهادم به کارفرما را اعلام کردم و برای مدیران واحدهای مالی نیز پیشنهاد می کنم در بازه زمانی مشخص به فرد فرصت دهید، شاید ذات خود را در این راستا بیابد والا این فرد را به واحد دیگری منتقل کنید.
2- درایت و تیزهوشی در حین اجرای کار
این صفت که ارتباط مستقیمی با بند اول دارد اگر در فرد حسابدار وجود نداشته باشد عملاً او یک کارمند ساده مالی است و اگر فردی در این بخش مشغول باشد و هیچ گونه نوآوری و تنوع و ترقی در سیستم را پیشنهاد نکند و خیلی زود وفق دادن با شرایط را به خود نگیرد و برای انجام کاری لازم باشد بارها به او تذکر دهیم بهتر است عین ... بقیه در ادامه مطلب

زمان ارسال: 21 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0

نظر دفتر فنی سازمان امور مالیاتی درباره رهن کامل

نظر دفتر فنی سازمان امور مالیاتی درباره رهن کامل

بازگشت به نامه شماره 2306/ص/1395 مورخ 1395/11/16، در خصوص نحوه اقدام آن شرکت در اجرای مقررات تبصره (9) ماده 53 قانون مالیات های مستقیم مصوب 1366 و اصلاحات بعدی آن، نسبت به مواردی که در قرارداد اجاره، مبلغی به صورت قرض الحسنه پرداخت و در پایان قرارداد به مستأجر بازگردانده می شود (همان مبلغی که در اصطلاح تحت عنوان "رهن" در قراردادهای اجاره به صورت "رهن کامل" یا "رهن و اجاره" به کار می رود)، به آگاهی می رساند:
با عنایت به مقررات تبصره (9) ماده 53 قانون یاد شده، که اشخاص موضوع این تبصره را مکلف به کسر مالیات بر اجاره از مال الاجاره پرداختی نموده است و نیز مفاد جزء (ج) بند (2) بخشنامه 13530 مورخ 1384/07/27که مقرر می دارد اشخاص موضوع تبصره (9) ماده 53 مذکور، در کسر مالیات های تکلیفی فقط باید مبلغ پرداختی خود بابت مال الاجاره را مأخذ قرار دهند ... همچنین اگر ملک، به صورت رهن تصرف (بدون دریافت مال الاجاره)-رهن کامل- واگذار شده باشد، کسر و پرداخت مالیات به تبع عدم پرداخت مال الاجاره منتفی می باشد، بنابراین اشخاص موضوع تبصره (9) ماده 53 قانون مالیات های مستقیم، تکلیفی در خصوص کسر مالیات بر اجاره نسبت به مبالغی که به صورت قرض الحسنه (ودیعه) به مالک پرداخت نموده اند (مبالغ رهن در قراردادهای واگذاری به اجاره اعم از رهن و اجاره با رهن کامل) ندارند.
شایان ذکر است پیرو اصلاحیه اخیر قانون مالیات های مستقیم مصوب 1394/04/31 این موضوع در تبصره (1) ماده 54 اصلاحی، تصریح گردیده است که موجب تبصره موصوف "در صورتی که مستأجر جزء مشمولین تبصره (9) ماده 53 این قانون باشد، اجاره پرداختی مستأجر ملاک تعیین درآمد مشمول مالیات اجاره خواهد بود".


غلامعلی طالبی رستمی
سرپرست دفتر فنی و حسابرسی مالیاتی

 

زمان ارسال: 17 فروردین 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی نظرات: 0