حسابداری دولتی
در این موضوع به مباحث مختلف و پرکاربرد حسابداری اعم از حسابداری مالی، حسابداری صنعتی، حسابداری پیمانکاری، حسابداری خدماتی، حسابداری آژانس های هواپیمایی و سایر مباحث مرتبط با حسابداری پرداخته شده است. چراکه حسابداری یکی از گسترده ترین علوم بشر است.
امروزه نقش زنان در فعالیت های اجتماعی محسوس است و یکی از دغدغه های زنان بارداری آنها و نحوه برخورد کارفرمایان و سازمان ها با این قضیه است. قانون تامین اجتماعی برای این منظور راهکاری در نظر گرفته است که هم باعث کاهش نگرانی مداران از ادامه کار و شغل خود می شود و هم نگرانی کارفرما از بابت پرداخت حقوق به مادران باردار.
اگرچه در ماده (67) قانون تامین اجتماعی پرداخت کمک هزینه بارداری برای بیمهشده زن و همسر بیمهشده مرد در نظر گرفته شده است، ولی در حال حاضر این کمک هزینه فقط به بیمهشده اصلی (زنان بیمهشده) پرداخت میشود.
بیمه شده زن در صورتی که طی مدت یک سال قبل از زایمان سابقه پرداخت حق بیمه 60 روز را داشته باشد، می تواند به شرط عدم اشتغال به کار از کمک بارداری استفاده نماید.
مدیران به روش های مختلفی شما را در یک مصاحبه حسابداری برای استخدام برانداز می کنند. اخیراً یک نظرسنجی سراسری بر روی 2500 مدیری که در حال استخدام نیروی انسانی می باشند، نشان داد که معمولاً اشتباه هایی در زبان بدن، شانس شما را در بدست آوردن شغل به خطر می اندازد.
این نظرسنجی سراسری که توسط هریس پل برای CareerBuilderانجام گرفت، بیش از 2500 مدیر را که در حال جذب نیروی انسانی هستند را در بر می گیرد.بر اساس سخن پل، حدوداً 50 درصد کارفرمایان در مدت پنج دقیقه صحبت با شما و آنچه که با زبان بدن انجام می دهید متوجه می شوند که شما برای این موقعیت شغلی مناسب هستید یا خیر. در اینجا پنج اشتباه رایجی که مصاحبه شوندگان مرتکب می شوند، آورده شده است:
-عدم ارتباط چشمی: 67%
-لبخند نزدن: 39%
-بازی کردن با چیزی روی میز: 33%
-حالت بد نشستن یا ایستادن: 30%
-بی قراری و تکان خوردن زیاد روی صندلی: 30%
بهتر است آرام و راحت به نظر برسید ولی نه خیلی راحت! در مورد زبان بدن، به شخصی که در حال صحبت با او هستید نگاه کرده و لبخندی به لب داشته باشید. دستانتان را نگاه داشته، صاف بنشینید و برای از بین بردن بی قراری، اضطراب و انرژی خود را قبل از مصاحبه تخلیه کنید. زبان بدن دیگری مانند دست به سینه نشستن و لمس صورت نیز وجود دارد. فراموش نکنید که این کارها را در مصاحبه های ویدئویی نیز انجام دهید. ممکن است شما با آن ها در یک اتاق نباشید ولی آن ها شما را می بینند.
زبان بدن در یک مصاحبه حسابداری حائز اهمیت می باشد ولی تکان خوردن در یک مصاحبه ویدئویی کار دشواری است. نشریه دیلی موس درباره بایدها و نبایدها در یک مصاحبه اسکایپی با چند تن از کارشناسان صحبت نمود. مهم ترین درسی که می شد از این صحبت گرفت، تأثیرگذاری بدون حرکت بود. پاول بایلو، نویسنده کتاب مصاحبه دیجیتال ضروری پیشنهاد می کند که در زمان ارتباط و صحبت به جلو خم شوید. این نشان دهنده علاقه و توجه بوده و مخاطب شما را درگیر می کند. همچنین ایجاد شوق و علاقه برای گوش کردن به صحبت می نماید.
فقط مواظب باشید که زیاده روی نکنید. هنرمند معروف آرایشگری، پتی دوبروف می گوید که در مصاحبه های رو در رو بهتر است از انجام حرکات فیزیکی اضافه خودداری کنید.(مانند حرکات زیاد دست، تکان خوردن شدید و حرکات سر) این گونه در نظر کسی که دارد با شما مصاحبه می کند تار به نظر رسیده و هیچکدام از حالات صورت شما قابل دیدن نخواهد بود. بهتر است قبل از شروع یک روزنامه مطالعه کنید زیرا تغییر در شیوه نشستن، به شما اعتماد به نفس می بخشد. فراموش نکنید که از علائم منفی زبان بدن پرهیز کنید. مقاله کامل زیر چندین نکته عالی مانند ماهر شدن در دست دادن دیجیتالی، بهترین رنگ لباس و مقدار مناسب آرایش برای داشتن یک مصاحبه ویدئویی خوب ارائه می نماید.
اکنون در پنجره ظاهر شده برروی دکمه Remove Duplicates کلیک کنید و سپس در کادر ظاهر شده برروی دکمه Ok کلیک کرده تا داده های تکراری حذف شوند.
اکنون خواهید دید داده های تکراری حذف خواهند شد و اکسل به شما پیغامی مبنی بر تعداد داده های تکراری حذف شده نمایش می دهد.