در دنیا و به ویژه در کلمبیا، شکل های متفاوتی از تعامل ارتباطی بین افرادی که دارای تبادلات اقتصادی گوناگون برگرفته از هر دوران و هر زمینۀ توسعۀ حسابداری هستند، وجود دارد. در نتیجه، انسان ها ابزارهایی برای تعیین دانش مرتبط با مدرنیته در زمینۀ حسابداری طرح کرده اند: متغیرهای دینامیک، قوانین، منابع، تکنیک ها، و تکنولوژی ها. این امور بر روش های تفکر و اجرای آموزش حسابداری در جهان تاثیر گذاشته است. در کشوری مانند کلمبیا، پژوهش و نیز دانش ایجاد بهترین آموزش های حسابداری در بستر دانشگاه ها وجود دارد.
در حال حاضر، رشتۀ حسابداری به بهترین روش های تدریس در بسترهای آموزشی متفاوت، و در فرایندها و اقدامات حرفه ای متفاوت نیاز دارد. بدین تریتب می تواند از دیدگاه ها و رویکردی های روش شناسی بهتری مانند محافظه کاری اجتماعی و تحصیلی، و عمل گرایی معرفت شناختی حسابداری بهره ببرد. این رشته می تواند توسط مدرسان حسابداری به کار رود تا آموزگاران بهتری شوند و با استفاده از اشکال غیر سنتی آموزش، تدریس تاثیرگذاری داشته باشند.
در جامعۀ فعلی و بر اساس دانش و اطلاعات اقتصاد، آموزش حسابداری و فرایندهای تدریس آن، تاکید تکنولوژیک کلیدی بر اطلاعات و اقتصاد تعلیمی مبتنی بر رهنمودهای تکنولوژیکی و فعال دارد. این دیدگاه ها براساس جنبه های کلیدی اطلاعات اقتصاد است که در شبکه ها و به عنوان یک اقتصاد جهانی ... بقیه در ادامه مطلب
زمانارسال: 26 خرداد 1395
نویسنده: سیدمصطفیهاشمی
نظرات: 0