آموزش افزودن صفر به ابتدای شماره در اکسل
موضوع: آموزش اکسل در حسابداری
شاید برای حسابداران و کاربران اکسل زیاد پیش آمده که تعدادی شماره دارند و می خواهند به ابتدای آنها صفر اضافه کنند ولی چون اکسل این شماره ها را عدد در نظر می گیرد بنابراین صفر ابتدای این شماره ها را حذف می کند. من در این فیلم آموزش می دهم که چگونه می توانید با کمی فرمول نویسی ، به ابتدای شماره ها در اکسل صفر اضافه کنید.
روش دوم
ابتدا برروی سلول های مورد نظر کلیک راست کرده و گزینه Format Cells را انتخاب کنید.
سپس در کادر ظاهر شده برروی گزینه Customs کلیک کرده و در کادر Type عبارت "0"0 را وارد کنید و دکمه OK را کلیک کنید.
اکنون خواهید دید با وارد کردن اعداد صفر ابتدایی اعداد نمایش داده می شود.
به این مطلب چه امتیازی میدهید؟
3از 5 امتیاز
چاپمطلب
نظرات