دانلود نرم افزار متااستاک 11

   دانلود نرم افزار متااستاک 11( نرم افزار تحلیل تکنیکال بورس)  به همراه فیلم ...

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز نسخه 11.4 (نسخه رز) دارای مجوز شامد به شماره ...

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین(1396)

  فیلم آموزش تهیه و  ارسال معاملات فصلی مالیاتی با نرم افزار و سامانه آنلاین(مطابق ...

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

 فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین(کاملا کاربردی و عملی) به ...

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز (نسخه 3) به همراه فیلم آموزش نرم افزار به روز ...

فیلم آموزش ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار و سامانه آنلاین

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار(با نسخه جدید نرم افزار سازمان ...

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام(کاناز)

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک و براساس زمانبندی به کانال تلگرام(کاناز)- نسخه 3 به همراه ...

نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) کاناز

  نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) نسخه 3  همراه با فیلم آموزش ...

نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)

  نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)   به روز رسانی در تاریخ: 1395/09/05 ...

نرم افزار تبدیل شماره موبایل به VCF کاناز

نرم افزار تبدیل اکسل به VCF کاناز (تبدیل فایل اکسل به VCF) (نسخه 11) با قابلیت پشتیبانی کامل ...
نوشته: ویندور کومارا 
اولین بار، من در سال 1996 در تجارت 1 + 10 گواهینامه دریافت نمودم. در این کلاس، من چیزهای اولیه موضوع حسابداری که در پست فارغ التحصیلی خود در تجارت استفاده کرده بودم را به دست آوردم. در یادگیری و کار در این زمینه بیش از 12 سال سابقه دارم. از آنجا که، حسابداری موضوع مورد علاقه من در تجارت است و بنابراین این رشته را برای زندگی حرفه ای خود انتخاب کرده ام. چیزهای زیادی از این آموزش حسابداری آموخته ام که بطور خلاصه در "100 مورد" در اختیار شما قرار می دهم.
1. اول از همه،  با آموزش حسابداری، شروع به حفظ درآمد و هزینه حساب شخصی خودم نمودم.
2. محاسبه بعد از هر کار با توجه به این آموزش حسابداری و این کار به من برای کاهش هزینه های شخصی خودم کمک کرده بود.
3. با استفاده از این آموزش، همچنین فهمیدم چگونه بهره وری یک شرکت را تعیین کنم.
4. مواردی در آن حسابداران مرتکب تقلب می شوند را تشخیص می دهم.
5. چگونه می توان از ریاضیات در کسب و کار به طور موثر بهره گرفت؟
6. در زمان کالج، موقعی که ترازنامه چوب خط نشد، پس دوباره سعی کردم و فهمیدم چگونه آن را چوب خط کنم. با استفاده از این تمرین ذهنی، احساس خوبی از حسابداری به من دست داد و در همین زمان اوقات خوبی را سپری کردم.
7. اصلاح خطاهای حسابدار.
8. کاهش هزینه در حسابداری صنعتی و حسابداری بازرگانی.
9. اظهار نظر حسابداری در گزارش های مالی.
10. ممیزی (حسابرسی) حساب ها. زمانیکه، سیستم عملی حسابرسی تحت CA برای حسابرسی را یاد گرفتم. به منظور ممیزی حساب های یک مدرسه دولتی مشهور گماشته شدم و 10 اشتباه حسابداری حسابدار مدرسه مربوط به نوشته های مجله و واریز صندوق به حساب کارکنان دولت را یافتم. سپس پیگیر این اشتباهات شدم و حسابدار اشتباهات خود را پذیرفت.
11. رویارویی با مشکلات در حرفه حسابداری.
12. هیچ چیزی را اشتباه انجام ندهید و به خدا اعتقاد داشته باشید و از او بترسید که او حسابداری بزرگ و 24 ساعته است، او ناظر به اعمال ما در نگه داشتن درست و مناسب حساب ها است. ما نمی توانیم از طرز عمل حسابداری خود فرار کنیم.
13. ایجاد یک طرح خوب.
14. ارزیابی حرفه ای دوره ای کار آموزش حسابداری.
15. درک مسئولیت.
16. هنگامیکه، من تدریس آموزش حسابداری می کنم، به نظرم می رسد که مهمترین کار جهان را انجام می دهم.
17. در حرفه حسابداری و آموزش حسابداری خونسرد باشید.
18. عمیقاً به آموزش حسابداری فکر کنید.
19. در حسابداری، اشتباه یک روپیه به اندازه همان یک روپیه کرور در نظر گرفته می شود. مفهومی را که عیناً نادرست است باور ندارم.
20. کتاب های زیادی در زمینه حسابداری بخوانید.
21. در حسابداری همه این مشکلات قابل حل نیست، سعی کنید به بطور عملی در زندگی واقعی حل و فصل نمایید.
22. اندازه گیری کمیت، قیمت و ارزش محصولات مختلف شرکت های مختلف.
23. طبیعت حساب ها.
24. ویژگی های حساب ها را در حسابداری آموزش ببینید.
25. تمرکز
26. بررسی صورتحساب های مالی قبل از اعطای کمک مالی بلاعوض به هر  NGO 
27. چرا، چگونه و چگونه به را آموخته ام.
28. راه هایی برای موفقیت در زندگی.
29. تدریس موضوعی آموزش حسابداری که امروزه هر کس علاقه مند به آن است.
30. حفظ حساب ها به عنوان تجارت به همان اندازه مهم است.
31. گزارش های حسابداری به عنوان ابزار بازاریابی عمل می کند.
32. چرا کسب و کار حتی پس از سودآوری با شکست مواجه می شود؟
33. ظاهر نمائی چیست؟
34. چگونه با (آورده شرکاء) معامله کنم؟
35. چگونه دارایی خوب خرید کنم؟ - بودجه بندی سرمایه.
36. چگونه کسب و کار را از بیش اتکائی و کم اتکائی محافظت کنیم؟
37.ROI  چیست؟ چگونه می توان به آن رسید؟ چگونه می توان آن را بیشینه نمود؟
38. مقایسه آموزش حسابداری
39. علت و معلول در حسابداری
40. استفاده موثر و به موقع از منابع آموزش حسابداری.
41. تقسیم مناسب و درست سود شرکت به ذخایر، سود سهام و مالیات
42. آموزش حسابداری خدمتی مانند خدمات اجتماعی است.
43. یافتن شکاف مربوط به تقلب مالی - حسابداری قانونی
44. تکمیل به موقع کار.
45. اصول حسابداری اجتماعی را می دانم.
46. کاهش مالیات از طریق آموزش حسابداری.
47. تجزیه و تحلیل درآمد در سرمایه گذاری مجدد منافع سود.
48. افزایش دانش مالی در حیطه حسابداری.
49. برداشتن گام های رو به جلو از آموزش حسابداری به روانشناسی آموزش حسابداری.
50. تطبیقات، تطبیقات، تطبیقات.. در حسابداری را فراموش نکنید.
51. ماندگاری طولانی مدت در حرفه حسابداری.
52. انجام گام به گام یا مرحله به مرحله کار حسابداری.
53. واقعی و عملی بودن در زندگی.
54. وبلاگ نویسی، و بحث در blogsphare 
55. حل مشکلات خوانندگان آنلاین.
56. ایجاد پایگاه داده آنلاین در Google Docs(اسناد گوگل)
57. ارائه آموزش حسابداری.
58. نوشتن مقاله در حسابداری و اقتصاد منجر به افزایش تجربه می شود.
59. برقراری رابطه کاری با سایر حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است..
60. نظم و انضباط در حسابداری بسیار مهم است.
61. نگهداری نبض کسب و کار در حسابداری و مدیریت مالی.
62. دوستی با گوگل.
63. دوستی با چوب خط یا شمارش.
64. دوستی با جهان آموزش حسابداری.
65. سرمایه در گردش و اهمیت آن در مدیریت.
66. نفرت از سهل انگاری.
67. در بازیابی (بهبود) خطا خوشحال شوید.
68. حل سوالات دشوار عملی برای اولین بار در امتحان 
69. بررسی دوباره.
70. ویرایش.
71. شناسایی خود.
72. ایستادن روی پای خود
73. که یادگیری آن برایم دشوار بود و من آن را ساده کردم.
74. دانستن اهمیت صورت تطبیقی حساب های بانکی، حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی.
75. گزارش دقیق .
76. توجه به بودجه.
77. استاد شدن.
78. بهبود زبان انگلیسی خودم. آن زبان دوم من است.
79. یادگیری کامپیوتر و اصول اولیه فناوری اطلاعات
80. تهیه ویدئو از آموزش حسابداری.
81. مطالعه قوانین حسابداری هند و سایر کشورها.
82. کمک به دانش آموزان بازرگانی به حرفه ای شدن در حسابداری.
83. هیچ فرد حسابداری در جهان در حسابداری کامل نیست.
84. اطلاعات تاریخی نیز در حسابداری بسیار مهم است.
85. انجام کاری جدید به جای نگهداری حساب ها.
86. استدلال مربوط به راه حل مشکل حسابداری.
87. تبدیل شدن به مشکل گشا با آموزش حسابداری.
88. بررسی حرفه حسابداری.
89. عدم اطمینان از راه حل حسابداری را به عنوان برکت پذیرفته ام.
90. همچنین تصمیم گیری سریع در این زمینه را آموخته ام.
91. آموزش حسابداری نه تنها درهای جدید را به روی من گشود، بلکه یک ایده جدید به من داد.
92. ممکن است حسابدار به لطف روز بعد، وقتی حساب ایمیلم را باز میکنم از من تشکر کرده باشد.
93. موارد اولیه و پایه برای ثبت کتاب از کشورهای دیگر را به من آموخت.
94. حسابداری رایانه ای آسان تر از حسابداری دستی است.
95. ایجاد حساب در اکسل و چوب خط (ذیحساب).
96. موفق به حل مشکلات انگلستان، سنگاپور، امارات متحده عربی، آفریقا و ایالات متحده آمریکا شدم. 
97. دستیابی به تخصص در سرمایه گذاری و چند ارزی و حسابداری حق کسب و کار یا آموزش حسابداری با حسن نیت.
98. یادگیری بیشتر و جدید تر اما پیشرفته در حسابداری.
99. یادگیری و آموزش از حسابدار با تجربه برای تبدیل شدن به حسابدار کامل بسیار ضروری است.
100. حسابداری و آموزش ان مخزن دانش است. اگرآن را یاد بگیرم. این یعنی من مقداری ریاضیات، اقتصاد، مطالعه کسب و کار، مدیریت، قوانین شرکت و جامعه شناسی را آموخته ام زیرا هماهنگی قوی بین حسابداری و زمینه های دیگر آموزش به خصوص آموزش حسابداری وجود دارد.

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

7 جمله احمقانه که نباید به مشتریان حسابداری خود بگویید

 

حسابداران به طور کلی از خطرات جانبی اجتناب می ورزند. ایندیانا جونز یک باستان شناس بود نه یک حسابدار. شما قبل از صحبت کردن می اندیشید. با این وجود ما برخی اوقات به صورت تصادفی چیزهایی را به مشتریان می گوییم و آرزو می کنیم کاش این جملات را نمی گفتیم. در اینجا چند مثال را بیان می کنم:

1. فقط زندگی خود را با امضا انتقال دهید. کسب و کار شما بر مبنای کمک کردن به مشتریان برای هدایت و بهینه سازی فرایند مالیاتی و کار تحت رهنمودهای دولت است. آنها شما را بخاطر تخصصتان استخدام می کنند. هنگامی که مشتریان امضا می کنند آنها تصدیق می کنند که هر چیزی که بالای امضایشان آمده درست است. آنها به شما اعتماد می کنند. حتی به حالت شوخی نیز کاری نکنید که آنها احساس دیگری پیدا کنند. بیان بهتر: "آیا هرچه را که تاکنون توضیح داده ام درک کرده اید؟ پس از این ما فقط یاید این فرم را پر کنیم و شما می توانید به کارهای خود بپردازید".
2. هیچکس مجانی کار نمی کند. "میلیاردهای خود را به آمریکا بازگردانید" شعار غالبا شنیده شده تبلیغات تلویزیونی بلوک H&R است. شما با ارائه دهندگان کم هزینه رقابت می کنید. مشتریان حسابداری ممکن است درباره مبلغ چکی که برای شما می نویسند بپرسند بویژه هنگامی که یک چک بزرگتر برای دولت می نویسند. بیان بهتر: "هیچکس نمی خواهد برای دولت چک بنویسد مگر اینکه مجبور باشد. آنها فکر می کنند پولی را که به سختی برای بدست آوردنش تلاش کرده اند از دست می دهند. شغل خودتان را در نظر بگیرید. به شما دستمزد و برخی اوقات انعام پرداخت می شود. اگر شرکت سال بدی داشته باشد و پول از دست بدهد شما کماکان سزاوار دریافت دستمزد هستید چرا که شما به خوبی سال قبل کار کرده اید. در کسب و کار من هم موضوع همین گونه است".
3. شما درک نخواهید کرد. شما در حیطه پیچیده ای کار می کنید. IRC در سال 2013 ، 73954 صفحه را پر کرد. برخی اوقات مشتریان قضاوت شمارا زیر سوال می برند، به ویژه اگر چیزهایی درباره راهبردهای مالیاتی از تلویزیون شنیده باشند. این موضوع آنها را وسوسه می کند تا با گفتن "احمق نباش" یا "شما یک ابله هستید". شما برای آنها کار می کنید حتی اگر دشوار باشد. بیان بهتر: "من درباره راهبردی که فرمودید شنیده ام. انتظار می رود آنها یک حکم صادر کنند اگرچه ما نمی دانیم چه موقع. من فکر می کنم عمل طبق چارچوب هایی که آنها قابل قبول می دانند یک راهبرد ایمن تر است.
گزارش ویژه: تجارت الکترونیک و مالیات بر درآمد
شرکت های دولتی به صورت فزاینده ای در تعامل یا مشتریان در یک ایالت قرار می گیرد در حالی که فاقد هیچ یک از تماس هایی است که به صورت سنتی به فروش کالاها یا عملکرد خدمات مربوط است. این گزارش ویژه از تامسون رویترز به برخی از مسائل مالیات بر درآمد می پردازد که از این معاملات تجارت الکترونیک حاصل می شود.
4. آیا آنها کماکان مشغول کسب و کار هستند؟ مشتری شما در فکر تغییر شرکت ها است. آنها یک رقیب را ذکر می کنند. اینکه شما با صبر خود کار بزرگی برای مشتریانتان انجام داده اید چندان پوشیده نیست. شما سخنی تحقیر آمیز درباره شرکت دیگر می گویید. این امر سبب کوچک شدن شما می شود. بیان بهتر: آنها شرکت خوبی هستند. لطفا بخاطر داشته باشید که من و شما مدتی طولانی با هم کار کرده ایم. من کسب و کار شما را می شناسم و ما یکدیگر را درک می کنیم. این یک مزیت ارزشمند است و دشوار است که به آن ارزش پولی بدهیم".
5. می توانید صبر کنید؟ شما از در خارج می شوید و یک مشتری شما را صدا می زند. شما این را می گویید یا حتی می گویید "سریع تر". شما ممکن است فراموش کرده باشید چه کسی برای چه کسی کار می کند. مشتری شما ممکن است فکر کند برای زمان شما پول پرداخت می کند درحالی که شما به آنها توجه کاملی ندارید. بیان بهتر: "من قصد دارم با یک مشتری ملاقات کنم قبل از اینکه برای حسابرسی ظاهر شوند. می توانید درک کنید که اکنون مجبورم بر نیاز آنها تمرکز کنم. اگر فوری باشد می توانم پس از ترک ساختمان از داخل خودرو با شما تماس بگیرم یا می توانیم قراری را برای فردا صبح هماهنگ کنیم.
6. چه کسی قرار است بداند؟ این نسخه "نپرس، نگو" مشتری شما است. شما احساس می کنید آنها همه چیز را به شما نمی گویند. فکر می کنند لو نمی روند. با این حال نام شما در نزدیک نام آنها در فرم ها امضا شده است. شما نیز در خطر هستید. بیان بهتر: "آیا شما هم یکی از 5/9 میلیون نفری هستید که به تماشای افراد مورد علاقه در CBS می پردازند. شما می دانید نمایش چگونه با این عبارت آغاز می شود: شما تحت نظر بوده اید. دولت دستگاهی داد... اگر کسی دستگاهی مانند این داشت فکر نمی کنی همان IRS باشد؟ هیچکس نمی خواهد مورد حسابرسی قرار گیرد. آیا چیزی هست که به من نگفته باشید؟"
7. آنها هنوز مچ من را نگرفته اند. شما در یک عصر آفتابی جمعه در حال خوبی هستید. مشتری شما راهبردی را که پیشنهاد داده اید زیر سوال می برد. فکر می کنید برای آنها مناسب است اما احساسی شبیه لذت دارید. این یک اشتباه است. این عبارت نشان می دهد که شما کارهای زیادی انجام داده اید که شما را در طرف اشتباه قانون جای می دهد. مشتری شما استدلال می کند: "اگر او سقوط کند من هم سقوط می کنم". بیان بهتر: "این یک راهبرد خوب و قابل قبول برای صاحبان کسب و کار در جایگاه شما است. پایه های محکمی در قانون مالیات دارد. اگر بخواهید می توانم وارد جزئیات شوم.
احتمالا شما به اندازه کافی باهوش هستید که از هرکدام از این عبارات استفاده کنید با این حال موضوعات از قلب لحظات خارج می شوند. هنگامی که گفته شوند نمی توانید جملات خود را پس بگیرید. در واقع زمان به عقب باز نمی گردد. پس مراقب باشید تا با جمله های احمقانه مشتریان حسابداری خود را از دست ندهید.

20 اردیبهشت 1396 نویسنده: سید مصطفی هاشمی 0
ارسال نظر
نرم افزار حسابداری فراپیام
تماس با سید مصطفی هاشمی
تخفیف شب یلدا کاناز اسپید
مجوز نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
فیلم آموزش مالیات بر حقوق
کانال کاناز اسپید در آپارات
سال 1396- سال اقتصاد مقاومتی-اشتغال
کانال تلگرام کاناز اسپید
افزونه اکسل اعتبارسنجی همه کاره برای حسابداران
فروشگاه محصولات آموزش حسابداری
پلیس فتا