دانلود نرم افزار متااستاک 11

   دانلود نرم افزار متااستاک 11( نرم افزار تحلیل تکنیکال بورس)  به همراه فیلم ...

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز

نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز نسخه 11.4 (نسخه رز) دارای مجوز شامد به شماره ...

فیلم آموزش ارسال معاملات فصلی مالیاتی با سامانه آنلاین(1396)

  فیلم آموزش تهیه و  ارسال معاملات فصلی مالیاتی با نرم افزار و سامانه آنلاین(مطابق ...

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین

 فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست بیمه با نرم افزار و سامانه آنلاین(کاملا کاربردی و عملی) به ...

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز

نرم افزار ارسال ایمیل انبوه(تبلیغاتی) کاناز (نسخه 3) به همراه فیلم آموزش نرم افزار به روز ...

فیلم آموزش ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار و سامانه آنلاین

فیلم آموزش تهیه و ارسال لیست مالیات برحقوق بانرم افزار(با نسخه جدید نرم افزار سازمان ...

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک به کانال تلگرام(کاناز)

نرم افزار ارسال مطلب اتوماتیک و براساس زمانبندی به کانال تلگرام(کاناز)- نسخه 3 به همراه ...

نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) کاناز

  نرم افزار حذف و اصلاح نیم فاصله از فایل ورد(WORD) نسخه 3  همراه با فیلم آموزش ...

نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)

  نرم افزار استخراج ایمیل و موبایل ژالان(نسخه 2)   به روز رسانی در تاریخ: 1395/09/05 ...

نرم افزار تبدیل شماره موبایل به VCF کاناز

نرم افزار تبدیل اکسل به VCF کاناز (تبدیل فایل اکسل به VCF) (نسخه 11) با قابلیت پشتیبانی کامل ...
نوشته: ویندور کومارا 
اولین بار، من در سال 1996 در تجارت 1 + 10 گواهینامه دریافت نمودم. در این کلاس، من چیزهای اولیه موضوع حسابداری که در پست فارغ التحصیلی خود در تجارت استفاده کرده بودم را به دست آوردم. در یادگیری و کار در این زمینه بیش از 12 سال سابقه دارم. از آنجا که، حسابداری موضوع مورد علاقه من در تجارت است و بنابراین این رشته را برای زندگی حرفه ای خود انتخاب کرده ام. چیزهای زیادی از این آموزش حسابداری آموخته ام که بطور خلاصه در "100 مورد" در اختیار شما قرار می دهم.
1. اول از همه،  با آموزش حسابداری، شروع به حفظ درآمد و هزینه حساب شخصی خودم نمودم.
2. محاسبه بعد از هر کار با توجه به این آموزش حسابداری و این کار به من برای کاهش هزینه های شخصی خودم کمک کرده بود.
3. با استفاده از این آموزش، همچنین فهمیدم چگونه بهره وری یک شرکت را تعیین کنم.
4. مواردی در آن حسابداران مرتکب تقلب می شوند را تشخیص می دهم.
5. چگونه می توان از ریاضیات در کسب و کار به طور موثر بهره گرفت؟
6. در زمان کالج، موقعی که ترازنامه چوب خط نشد، پس دوباره سعی کردم و فهمیدم چگونه آن را چوب خط کنم. با استفاده از این تمرین ذهنی، احساس خوبی از حسابداری به من دست داد و در همین زمان اوقات خوبی را سپری کردم.
7. اصلاح خطاهای حسابدار.
8. کاهش هزینه در حسابداری صنعتی و حسابداری بازرگانی.
9. اظهار نظر حسابداری در گزارش های مالی.
10. ممیزی (حسابرسی) حساب ها. زمانیکه، سیستم عملی حسابرسی تحت CA برای حسابرسی را یاد گرفتم. به منظور ممیزی حساب های یک مدرسه دولتی مشهور گماشته شدم و 10 اشتباه حسابداری حسابدار مدرسه مربوط به نوشته های مجله و واریز صندوق به حساب کارکنان دولت را یافتم. سپس پیگیر این اشتباهات شدم و حسابدار اشتباهات خود را پذیرفت.
11. رویارویی با مشکلات در حرفه حسابداری.
12. هیچ چیزی را اشتباه انجام ندهید و به خدا اعتقاد داشته باشید و از او بترسید که او حسابداری بزرگ و 24 ساعته است، او ناظر به اعمال ما در نگه داشتن درست و مناسب حساب ها است. ما نمی توانیم از طرز عمل حسابداری خود فرار کنیم.
13. ایجاد یک طرح خوب.
14. ارزیابی حرفه ای دوره ای کار آموزش حسابداری.
15. درک مسئولیت.
16. هنگامیکه، من تدریس آموزش حسابداری می کنم، به نظرم می رسد که مهمترین کار جهان را انجام می دهم.
17. در حرفه حسابداری و آموزش حسابداری خونسرد باشید.
18. عمیقاً به آموزش حسابداری فکر کنید.
19. در حسابداری، اشتباه یک روپیه به اندازه همان یک روپیه کرور در نظر گرفته می شود. مفهومی را که عیناً نادرست است باور ندارم.
20. کتاب های زیادی در زمینه حسابداری بخوانید.
21. در حسابداری همه این مشکلات قابل حل نیست، سعی کنید به بطور عملی در زندگی واقعی حل و فصل نمایید.
22. اندازه گیری کمیت، قیمت و ارزش محصولات مختلف شرکت های مختلف.
23. طبیعت حساب ها.
24. ویژگی های حساب ها را در حسابداری آموزش ببینید.
25. تمرکز
26. بررسی صورتحساب های مالی قبل از اعطای کمک مالی بلاعوض به هر  NGO 
27. چرا، چگونه و چگونه به را آموخته ام.
28. راه هایی برای موفقیت در زندگی.
29. تدریس موضوعی آموزش حسابداری که امروزه هر کس علاقه مند به آن است.
30. حفظ حساب ها به عنوان تجارت به همان اندازه مهم است.
31. گزارش های حسابداری به عنوان ابزار بازاریابی عمل می کند.
32. چرا کسب و کار حتی پس از سودآوری با شکست مواجه می شود؟
33. ظاهر نمائی چیست؟
34. چگونه با (آورده شرکاء) معامله کنم؟
35. چگونه دارایی خوب خرید کنم؟ - بودجه بندی سرمایه.
36. چگونه کسب و کار را از بیش اتکائی و کم اتکائی محافظت کنیم؟
37.ROI  چیست؟ چگونه می توان به آن رسید؟ چگونه می توان آن را بیشینه نمود؟
38. مقایسه آموزش حسابداری
39. علت و معلول در حسابداری
40. استفاده موثر و به موقع از منابع آموزش حسابداری.
41. تقسیم مناسب و درست سود شرکت به ذخایر، سود سهام و مالیات
42. آموزش حسابداری خدمتی مانند خدمات اجتماعی است.
43. یافتن شکاف مربوط به تقلب مالی - حسابداری قانونی
44. تکمیل به موقع کار.
45. اصول حسابداری اجتماعی را می دانم.
46. کاهش مالیات از طریق آموزش حسابداری.
47. تجزیه و تحلیل درآمد در سرمایه گذاری مجدد منافع سود.
48. افزایش دانش مالی در حیطه حسابداری.
49. برداشتن گام های رو به جلو از آموزش حسابداری به روانشناسی آموزش حسابداری.
50. تطبیقات، تطبیقات، تطبیقات.. در حسابداری را فراموش نکنید.
51. ماندگاری طولانی مدت در حرفه حسابداری.
52. انجام گام به گام یا مرحله به مرحله کار حسابداری.
53. واقعی و عملی بودن در زندگی.
54. وبلاگ نویسی، و بحث در blogsphare 
55. حل مشکلات خوانندگان آنلاین.
56. ایجاد پایگاه داده آنلاین در Google Docs(اسناد گوگل)
57. ارائه آموزش حسابداری.
58. نوشتن مقاله در حسابداری و اقتصاد منجر به افزایش تجربه می شود.
59. برقراری رابطه کاری با سایر حسابداران از اهمیت بالایی برخوردار است..
60. نظم و انضباط در حسابداری بسیار مهم است.
61. نگهداری نبض کسب و کار در حسابداری و مدیریت مالی.
62. دوستی با گوگل.
63. دوستی با چوب خط یا شمارش.
64. دوستی با جهان آموزش حسابداری.
65. سرمایه در گردش و اهمیت آن در مدیریت.
66. نفرت از سهل انگاری.
67. در بازیابی (بهبود) خطا خوشحال شوید.
68. حل سوالات دشوار عملی برای اولین بار در امتحان 
69. بررسی دوباره.
70. ویرایش.
71. شناسایی خود.
72. ایستادن روی پای خود
73. که یادگیری آن برایم دشوار بود و من آن را ساده کردم.
74. دانستن اهمیت صورت تطبیقی حساب های بانکی، حساب های دریافتنی و حساب های پرداختنی.
75. گزارش دقیق .
76. توجه به بودجه.
77. استاد شدن.
78. بهبود زبان انگلیسی خودم. آن زبان دوم من است.
79. یادگیری کامپیوتر و اصول اولیه فناوری اطلاعات
80. تهیه ویدئو از آموزش حسابداری.
81. مطالعه قوانین حسابداری هند و سایر کشورها.
82. کمک به دانش آموزان بازرگانی به حرفه ای شدن در حسابداری.
83. هیچ فرد حسابداری در جهان در حسابداری کامل نیست.
84. اطلاعات تاریخی نیز در حسابداری بسیار مهم است.
85. انجام کاری جدید به جای نگهداری حساب ها.
86. استدلال مربوط به راه حل مشکل حسابداری.
87. تبدیل شدن به مشکل گشا با آموزش حسابداری.
88. بررسی حرفه حسابداری.
89. عدم اطمینان از راه حل حسابداری را به عنوان برکت پذیرفته ام.
90. همچنین تصمیم گیری سریع در این زمینه را آموخته ام.
91. آموزش حسابداری نه تنها درهای جدید را به روی من گشود، بلکه یک ایده جدید به من داد.
92. ممکن است حسابدار به لطف روز بعد، وقتی حساب ایمیلم را باز میکنم از من تشکر کرده باشد.
93. موارد اولیه و پایه برای ثبت کتاب از کشورهای دیگر را به من آموخت.
94. حسابداری رایانه ای آسان تر از حسابداری دستی است.
95. ایجاد حساب در اکسل و چوب خط (ذیحساب).
96. موفق به حل مشکلات انگلستان، سنگاپور، امارات متحده عربی، آفریقا و ایالات متحده آمریکا شدم. 
97. دستیابی به تخصص در سرمایه گذاری و چند ارزی و حسابداری حق کسب و کار یا آموزش حسابداری با حسن نیت.
98. یادگیری بیشتر و جدید تر اما پیشرفته در حسابداری.
99. یادگیری و آموزش از حسابدار با تجربه برای تبدیل شدن به حسابدار کامل بسیار ضروری است.
100. حسابداری و آموزش ان مخزن دانش است. اگرآن را یاد بگیرم. این یعنی من مقداری ریاضیات، اقتصاد، مطالعه کسب و کار، مدیریت، قوانین شرکت و جامعه شناسی را آموخته ام زیرا هماهنگی قوی بین حسابداری و زمینه های دیگر آموزش به خصوص آموزش حسابداری وجود دارد.

روند همگرایی هیئت استاندارهای حسابداری بین المللی و هیئت استاندارهای حسابداری مالی و نیاز به آموزش حسابداری

روند همگرایی هیئت استاندارهای حسابداری بین المللی و هیئت استاندارهای حسابداری مالی و نیاز به آموزش حسابداری

1-مقدمه 

روند همگرایی بین اعضای هیئت استانداردهای بین المللی حسابداری(IASB) وهیئت استانداردهای حسابداری مالی(FASB) تکمیل چندین پروژه بزرگ در سال 2011 را هدف قرار میدهد، و به منزله یکی از بلند پروازانه ترین و گسترده ترین تلاشها درطول تاریخ است.نتایج آن به سختی می تواند غلو شود.به این ترتیب،طرح همگرایی بسیار بحث انگیزاست. با این حال، برنامه های تنظیم کننده، شرکت های حسابداری، پزشکان و دانشگاهیان، که در بحثهای جاری در مورد طبیعت بهینه استاندارد (قوانین در مقابل اصول) شرکت می کنند، استانداردهای مناسب تنظیم فرآیندها و تغییرات لازم برای دانشجویان  برنامه های درسی حسابداری را هم تراز کرده است.
از دیدگاه ایالات متحده،افزایش جهانی شدن اقتصادش مسلما علاقه به استانداردهای بین المللی را تحریک میکند.آخرین نظر سنجی از اداره تجزیه و تحلیل اقتصادی(BEA) گزارش می دهد که شرکت های چند ملیتی غیربانکی ایالات متحده عملیات بین المللی خود را در سال 2007 برای چهارمین سال متوالی افزایش داده اند، همانطور که با ارزش افزوده، هزینه های سرمایه و اشتغال ارزیابی شد(به بیرفوتو ماتالونی ، 2009 مراجعه کنید). اگر نه همه ی این کشورها اما در بسیاری،IFRS استانداردی  برای گزارش است. علاوه بر این،IFRS امروزه در خاک آمریکا در حال انجام است، شرکت های بین المللی دیگر لازم نیست ازIFRS بهGAAP ایالات متحده تطبیق کنند تا درایالات متحده تحت این شرایط پویا ثبت شوند،این مقاله مفاهیم آن از روند همگرایی برای آموزش حسابداری استادانه را به دقت شرح خواهد داد.برای این کار،یک بررسی متمرکز ازوقایع اخیر مفید خواهد بود.
بررسی های اخیرانجام شده توسطKPMGو انجمن حسابداری آمریکا(AAA) موقعیت های متنوع محققان حسابداری آمریکا را با توجه به معرفیIFRSدر برنامه درسی حسابداری(AAA-KPMG، 2008، 2009) برجسته میکند. اولین بررسی سالانه در سال 2008 انجام شد و پاسخ535 استاد جمع آوری گردید.جالب توجه است،بیش از 20 درصد پاسخ دهندگان ابراز تمایل به ایجاد تغییرات در برنامه درسی حسابداری خود جهت ترکیبIFRS، درسال تحصیلی قبل از:2008 -2009 کردند. بررسی پیگیری در طول تابستان سال 2009انجام شد، این نسخه دوم  بررسی باز هم در حدود500پاسخ ازدانشگاهیان حسابداری آمریکا جمع آوری کرد.در این مورد،75٪از پاسخ دهندگان نشان دادند که IFRSباید بلافاصله به برنامه درسی حسابداری معرفی می شود. با وجود این اهمیت واضح، درصد بسیار کمی از پاسخ دهندگان(8٪)ملاحظه کردند که اعضای هیئت علمی حسابداری دانشگاهشان برای ترکیبIFRS را در برنامه درسی آماده بودند.
این پرسش که چه و چه موقع استانداردهای حسابداری بین المللی دربرنامه درسی حسابداری ترکیب میشوند، چیزجدیدی نیست.در سال 1978،جامعه اقتصادی اروپا(EEC) دستور چهارم خود را درباره حساب های سالانه ی انواع خاص شرکتها صادر کرد.انطباق با مقررات رهنمود چهارم  نیاز به تغییراتی دراستانداردهای حسابداری کشورهای عضو در طول دهه 1980داشت.پذیرش IFRSتوسط اتحادیه اروپا در سال 2005  موجب تطابق بیشتری توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا(EU) شد، و نیازمند  تغییراتی دربرنامه درسی حسابداری بود .
اگر چه این تجربه اقتباس شده با مسئله ای روبرو نبوده اند، اما آنها دانش بیشماری را ارائه داده اند ،که ممکن است این اطلاعات را به تنظیمات دیگر منتقل سازد، از جمله نقشه کشی ایالات متحده به بهترین شیوه قابل دسترسی برای پرداختن به حرفه است، ما باید یک طرح خاص برای معرفیIFRS به برنامه درسی موسسات آموزش عالی در ایالات متحده تدوین کنیم. 
همانطور که بررسی هایKPMG-AAA  نشان داده است، یک راه طولانی برای رفتن به منظور رسیدن به توافق پیرامون معرفیIFRS به برنامه درسی حسابداری در آن وجود دارد.ما متقاعد شده ایم که دو مانع عمده در این زمینه وجود دارد . اصل بحث حسابداری مالی مبتنی بر تعهد است، بحثی که در میان دانشگاهیان حسابداری همیشه حاضر است.(باکستر، 1979)این بحث، ما را در معرض تاثیر فراگیر بسیاری از پروژه های خاص همگرایی دراستانداردهای حسابداری قرار می دهد. همچنین نکته مهم برای اهداف این مقاله وجود  بحث دوم و بسیارمرتبط در مورد نقش استانداردهای حسابداری در برنامه آموزش حسابداری است. در مقاله پیش رو، ما باید در مورداولین بخش طرح کلی مسائلی که ممکن است مانع معرفی و آشنایی واقعیIFRS به برنامه درسی دانشگاه های ایالات متحده و مدارس کسب و کار شوند، به بحث و گفتگو بنشینیم.  
2. روند همگرایی : زمان بندی
آغاز طرح همگرایی IASB و FASB می تواند به مسیر اصلی تفاهم نامه  2002 نورفولک کشیده شود ، که در آن دو نظارت گروهی متعهد به توسعه مجموعه ای با کیفیت بالا استاندارد" سازگار " گرد هم آمدند.  همانطور که در بالا اشاره شد، IFRS  اتحادیه اروپا در سال 2004 به تصویب رسید و IFRSناچارا برای  یکپارچه سازی حساب شرکت های فهرست شده از سال 2005  تاسیس شده است. در عوض، این حرکت توسط یک نقش فعال از طریق انجمن های نظارتی ملی انجام پذیرفت،انطور که مسئولیت صدور استانداردهای خصوصی شرکت ها و برای حساب های ساده به آنها واگذار شد .در نتیجه، روند همگرایی انجام یک مجموعه مشترک از استانداردهای حسابداری " اروپا " را فراهم نمی سازد، بلکه همه اعضای دول اتحادیه اروپا نسبتا  بین مجموعه ای از استانداردهای "بین المللی" و انواع استاندارد های" ملی" با یکدیگربه توافق رسیده اند. اگر چه استانداردهای حسابداری ملی در گذشته به IAS / IFRS همگرا بوده اند، اما هنوز هم به طور کامل با دیگر کشورها وحسابداران اروپایی برای انطباق با این عدم تشابه و اختلاف  همتراز نشده اند. .
در سال 2006، IASB  و FASB " یادداشت  تفاهم نامه ای "  ثبت کرده اند که تعهد خود را از یک " سازگار " به مجموعه ای از استانداردهای با کیفیت بالای "مشترک"  افزایش داده اند.این تفاهم نامه ، یک گام مشخص به جلو در فرآیند همگرایی را تشکیل می دهد ،که در آن11 موضوع که برای  همگرایی حیاتی تلقی می شد ذکر شده است: یکپارچگی (تجارت) کسب  و کار ، یکپارچگی ، عدالت، راهنمایی،  ارزش اندازه گیری منصفانه ،
الزامات و تمایز حقوق صاحبان سهام ، گزارش عملکرد، مزایای بازنشستگی ، derecognition ، ابزارهای مالی، به رسمیت شناختن درآمد ، دارایی های نامشهود، و اجاره نامه .
در سال 2007، کمیسیون امنیت و ارز و اوراق (SEC) نیازمند به برابر سازی برای شرکت های غیر ایالات متحده 
تحت نظارت IAS / IFRS  به منظور ثبت این روش در ایالات متحده شد ،SEC به طور تاثیرگذار مجموعه ای از حسابداری با کیفیت بالای  IAS / IFRS  را به رسمیت شناخته شده است، بطوری که رضایت نیازمندی های اطلاعاتی سرمایه گذاران ایالات متحده ضرورت دارد. در نهایت، SEC  عملیات IAS / IFRS در ایالات متحده حتی اگر داده شود، فقط برای شرکت غیر U.S   ضمانت می دهد. به هر حال بحران مالی اولیه تاثیر قطعی در روند همگرایی داشته است. به طور خاص، چنین مسائل اساسی ما را  وادار به بحث و گفتگو می نماید مانند (الف) نحوه گزارش اطلاعات در مورد ابزارهای مالی، (ب) تناسب ارزش منصفانه، و (ج) پیرامون یکپارچگی در موارد " هدف خاص" یکپارچگی های تجارتی . این سه مورد در حال حاضر در لیست موضوعات اساسی در تفاهم نامه سال 2006 در نظر گرفته شده و انجمن به وقت فشار به صدور استانداردهای مسائل حسابداری می پردازد. اجبارا، همه استانداردهای جدید ، ممکن است در معرض نقد قوی از سوی برخی از سهامداران باشند .
در سپتامبر 2008، در اوج بحران مالی کنونی، IASB  و FASB تفاهم نامه سال2006 را  به روز رسانیده اند. طبق شواهد جدید ، دو نهاده نظارتی مجددا بر 11 موضوع  اساسی لیست که به همگرایی حسابداری منجر می شود، داشته و چنین اظهار داشت . در نوامبر 2009،IASB  و FASB بیانیه ای مشترک مبنی بر روند همگرایی صادر کرده، آنرا  به عنوان یک ضربالاجلبیان و در سال 2011 تایید و تصویب نموده اند .بیانیه مشترک اظهارنظری دقیق از تشکیل روند همگرایی و شناسایی بحث برانگیز دو موضوع به خصوص است: (الف) حسابداری برای ابزارهای مالی، و (ب) به رسمیت نشناختن  دارایی ها و بدهی ها . 
این اقلام قابل توجه بخشهای مهمی از بحث پیرامون حسابداری و رکود اقتصادی کنونی را به خود جلب کرده است ، در طول دوره قبل از بحران نوآوری های مالی بر روی محصولات مالی سازمان یافته متمرکز شده است
(به عنوان مثال CDOs  و CDSS)، که اشکال گوناگون آن به سختی طبقه بندی و  مورد حسابداری قرار می گیرند.آنچه پراهمیت است، وجود این ابزارهای مالی است که اغلب توسط ساختار بردار سرمایه گذاری ( SIVs ) برای تامین مالی " کسب "  دارایی های اولیهدیگرموسسات مالیمورد استفاده قرار  می گیرد. بنابراین،
یک مسئله مهم باقی ماند،  چه هنگامی  شرکت های فروشنده دارایی یا بدهی بدست آمده از " انتقال " به SIV را به رسمیت می شناسند .همانطور که IASB و FASB برای رسیدگی به این مسائل تحت فشار می باشند، روشن است که صدور استانداردهای مختلف حسابداری به طور چشمگیری در این موارد بحث برانگیز از اعتبار روند همگرایی خواهد کاست. بنابراین، با توجه به اهمیت این موارد ، ما بر روی آنها در بخش بعدی تمرکز  خواهیم کرد.
3 . ابزار مالی و به رسمیت نشناختن دارایی ها و بدهی
تفاوت بین IASB و FASB با توجه به رسمیت نشناختن دارایی و بدهی بر روی مسائل اساسی تمرکز میکند که باید تصمیمی را حمایت کنند. تا آنجا که تصمیم ، FASB مبتنی بر مفهوم " انزوا قانونی " به معنای این است  که انتقال دهنده می تواند یک دارایی مالی را تنها در صورتی که به رسمیت بشناسد ، شناخته شود. 
پس از انتقال ، هیچ راهی برای انتقال دهنده و یا طلبکاران آن برای رسیدن به دارایی ها حتی در ورشکستگی یا امانت وجود ندارد . در مقابل، برای  IASB تصمیم بخش اصلی مفهوم " انتقال قابل توجهی خطرات و مزیت ها  "  می باشد. با توجه به این مفهوم ، یک انتقال دهنده می تواند یک دارایی را زمان انتقال حقوق به جریان های قراردادی نقدی به رسمیت شناخته و هیچ دخالت دیگر بر روی آن نداشته باشد.
با توجه به حسابداری برای ابزارهای مالی،IASB یک استاندارد جدید در نوامبر 2009 ( IFRS 9 ) صادر کرده است. این استاندارد جدید قوانین موجود  در حسابداری ابزارهای مالی به عنوان دارایی را اصلاح میکند، در عین حالیکه سربرگی از ابزارهای مالی مانند بدهی تحت دامنه  IAS 39را میگذارد. همچنین FASB  به توافقات 
بسیاری در مورد ویژگی های استانداردهای جدید در ابزارهای مالی دست یافته است، اگر چه به تازگی استاندارد شده است که هنوز زمان نوشتن این سرمقاله صادر نشده است.هر دو انجمن از یک مدل طبقه بندی سه گروهه انتقال داده شد( برگزاری عرضه در بازار اوراق بهادار . دسترسی برای فروش در روابط امنیتی) به یک مدل دو دسته ای طبقه بندی شدند. هر دو انجمن در چارچوب جدید خود ارزش منصفانه کاربران حسابداری را به همراه تغییرات در صورت سود  به عنوان مدل عدم حسابداری برای امنیت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین آنها در مورد اجازه دادن به نوع بدهی اوراق بهادار برای پرداخت به سختی موافقت کردند. با این وجود، انجمن درمورد مدل حسابداری برای تحمیل نوع بدهی اوراق بهادار مخالف می کند. در 9IFRS،  IASB اعلام کرد که این اوراق بهادار برای هزینه استهلاک بکار رفته و برای تنظیم دارای ارزش عادلانه ای است، مگر اینکه در مورد اختلال برای زیان های اعتباری بکار گرفته شود . در مقابل، FASB از تعدیل ارزش منصفانه برای نوع بدهی اوراق بهادار حمایت کرد ، اما با تغییرات در ارزش منصفانه در سایر سود جامع و نه در صورت سود گزارش شده است. علاوه بر این، برخی از تفاوت های دیگر بین انجمن مراجعه کننده به محاسبه از دست دادن اعتبار و پردازش حسابداری برای ابزار هیبریدی بر می گردد. (بهFASBنگاه کنید)
بحث و گفتگو در شکل مناسب ابزار حساب مالی با رکود اقتصادی فعلی پدیدار نمی باشد. در سال 2005، اتحادیه اروپا IAS 32 و IAS 39  را تایید و تصویب کرد، که آخرین استانداردهای دریافتی بین المللی قبل از رسمی شدن IAS / IFRS  مورد حمایت اتحادیه اروپا تصویب شد. اعلام IAS 32 و IAS 39 توسط بحث و گفتگوهایی در مورد اینکه تا چه اندازه  ارزش منصفانه سهام باتغییرات گزارش شده در صورت سود  بوده و روش درست استفاده از ابزارهای مالی به عنوان مشتقات را بیان می دارد.با این وجود، راه حل پیش رو مخالفت بسیاری از موسسات مالی را به دنبال داشت که استدلال می کرد به رسمیت شناختن دستاوردهای واقعی و زیان در مشتقات به صورت سود و در مورد نوسانات درآمد "مصنوعی" گزارش شده است. نکته مهم اینجاست که، تحقیقات حسابداری موجود نتایج قطعی به این مهم  نرسیده است.  سپارا و شین  (2008) و آلن وکارلتی(2008 ) پیشنهاد دادند که، تحت شرایط خاصی، بکارگیری ارزش منصفانه با از دست دادن تولید در شرایط خاصمی تواند نوسانات و بی ثباتی را افزایش دهد.
گالوان و ترومبتا(2010) انتخاب بین ارزش منصفانه و هزینه های تاریخی در زمینه انتخاب بهینه و پویا را مورد بررسی قرار داده اند. آنها یافتند کهقیمت تاریخی ممکن استوادار به انتخاب پر از ریسک شود، اما می تواند یک سطح بالاتر از سابق و حول و حوش ابزار تولید با ارزش منصفانه ای که انتظار می رفت،قرار بگیرد.در عوض، این نتایج با تحقیقات تجربی توسط ژانگ (2009) ولینز، سرواسو تامایو(2009)انجام شده ،
که مقدمه ای از ارزش منصفانه برای ابزار مشتق شده ناشی از میزان بیشتری از مدیریت با رویکرد محافظه کار در بر داشت. از سوی دیگر ، بلکو لیو (2007) خواص انگیزه ای برتری از ارزش منصفانه با توجه به هزینه های تاریخی را چشمگیر ساخته اند.
برخی از این اختلافات ناشی از وابستگی انجمن درنمایندگی مبتنی بر تعهدی از جریان های پول نقدی اصلی است.در مورد اتخاذ یک رویکرد جریان پول ، تغییرات در ارزش منصفانه ابزار مالی و بدون تجارت پس از آن در جریان های پولی نتیجه ای بغیر پول نمی دهد، از این رو ، هیچ سود و یا زیانی را به رسمیت نمی شناسد . به طور کلی، مسائل ذکر شده در تفاهم نامه سال 2006 و به روز رسانی های بعدی در حال حاضر در نیمه اول قرن 20، زمانی که مقررات حسابداری به اتخاذ وضعیت فعلی آن آغاز شده است. این مسائل چند سال پیش بسیاری بحرانی شد.
آنها هنوز هم بسیار مهم هستند و به احتمال زیاد در آینده بحث در مورد مقررات حسابداری مهم در نظر گرفته می شوند. در نتیجه، عدم توانایی حل و فصل قطعی سوال از برتری نهایی FV بیش از  HC  می باشد، و یا بالعکس، نشان دهندهمیزان کلی است،که بحث بدون نتیجه قطعی در برتری مدل مبتنی بر تعهدی بیش از جایگزین آن است.این مفهومی پذیری به طور غیرممکناز ابداع " اول بهترین " استانداردهای حسابداری موقعی است که پیشرفت های نهادهای نظارتی در مواقع خاص و تاریخی را ارزیابی می کند.
4.همگرایی به عنوان یک هدف نظارتی
چند مفهوم ( یا تفسیر ) در همگرایی در استانداردهای حسابداری وجود دارد.دیدگاه سخت گیرانه، " همگرایی " اشاره به اجرای یک مجموعه واحد از استانداردهای پذیرفته شده توسط چند  انجمن نظارتی را دارد.
 در حالی که مفهوم نرم " همگرایی " اشاره به کاهش تفاوت بین استانداردهای حسابداری صادر شده توسط چند تنظیم کنندهاست،در داخل بین مفاهیم " همگرایی " به حدی که دو حوزه های مربوط و یا بیشتری خوزوات قضایی ممکن است در اصل مجموعه ای از استانداردهای رایج موافق باشند، اما درنهایت اجازه می دهد تا روش های مختلف و تفاسیر متفاوت در مورد مسائل غیر اصلی بکار برند. وجود سه رویکرد اساسی نسبت به پیامدهای سیاست از فرآیند " همگرایی"  وجود دارد. برای مثال، ما می توانیم در ادغام تمام تنظیم استاندارد به واحد " جهانی "  کمکم کنیم، نگه داشتن هر یک از تنظیمات استاندارد موجود در دسته به عنوان مقامات تنها در حوزه های قضایی مربوطه، به واسطه یک استاندارد تنظیم دسته کشوری همزمان با دسته هماهنگی بین المللی مراجعه کنید.
از نقطه نظر تئوری راه حل واحد از یک دسته تنظیم های بین المللی و بدون دسته تنظیم کشوری  به عنوان مطلوب پیشرفتهبوده است. با این حال ، این استدلال وجود دارد  که کمبود پژوهش یا حمایت و یا رد این موقعیت وجود داشته است.. تعداد قابل توجهی از مقالات علمی مقابله با فرآیندهای قبلی تعیین شده مانند پروژه همگرایی است  IASB / FASB . تجزیه و تحلیل تجربی از اثرات استانداردهای حسابداری . با این حال، تعداد کمی از مقالات به موضوع نظام نظارتی مطلوب از دیدگاه سابق حول و حوش نظری و حتی کمتر از یک چشم انداز بین المللیمرور کامل دارد.حتی این پراکندگی فراتر از محدوده این مقاله است، اما مهم این است که توجه داشته باشید که بی نتیجه میماند. اولین پیام آمده اختیار و انعطاف پذیری در حسابداری است ، نشست  استاندارد می تواندبیش از همیشه تئوری مطلوب از یکنواختی و سفتی را به همراه داشته باشد. طراحی بهینه استاندارد با تمرکز بر روی مشکل آژانس های موجود بین سهامداران و مدیریت مورد تجزیه و تحلیل قرا می گیرد.هنگامی که عواقب انگیزه استانداردهای حسابداری در نظر گرفته می شود ، پس اختیار می تواند فوق یکنواختی باشد. دای و شیدر(2008) تکرار برتری ممکن است از انعطاف پذیری در استانداردهای حسابداری زمانی که اثرات سرمایه گذاری استانداردهای حسابداری به گرفته شده در نظرآید.
در نتیجه هیچ مورد روشنی برای موارد سفت و سخت استاندارد های حسابداریوجود ندارد. شهود ساده، یکنواخت و استانداردهای حسابداری را به اندازه کافی سفت و سخت کرده ، انگیزه قدرتمند را فراهم نمی کند و مشکلات برای انطباق با موقعیت های پیچیده در آن در سطح بالایی از تنوع در معاملات شرح داده شده توسط حسابداری سیستم وجود دارد.
در سطح بین المللیترومبتا(2001،20003) واستچرو سوچی(2007) نشان می دهد که متقابل به رسمیت شناختن استانداردهای مختلف میتواند  با هماهنگی کامل باشد. در یک رژیم به رسمیت شناختن متقابل ، استانداردهای تعیین شده توسط یک دسته  با دسته دیگر و به رسمیت شناخته شده  شدن متقابل است. نقطه اطلاعاتی موردنظر، حمایت از برتری تهیه و تدوین واحد از فضای پیام نسبت ساخت نمونه هایی از آن که به نظر اسان میاید، دشوار است. که در آن انتخابی غنی تر از پیام به یک روند ارتباطی آموزنده تر می انجامد. اسناد مشترک تولید شده توسط IASB وFASB  اتخاذ معنای دقیق از همگرایی به  معنای" رسیدن به یک مجموعه "نشان داده شده است.
به دنبال این هدف، دو نهاد نظارتی توسط رهبران گروه 20در میان قرار دارد (G20) .در نتیجه گیری از نشست پیتزبورگ، G20  هدف یک مجموعه واحد از بالا پشتیبانی استانداردهای کیفیت جهانی را به دنبال دارد. بنابراین، جای تعجب نیست که سیاستمداران راه حل مصلحت سیاسی را پیش پای خود قرار می دهند ، البته شاید یک راه حل ساده باشد . در این راستا، SEC  به تازگی باور خود را در یک مجموعه واحد از بالا بیان کیفیت و استاندارد در سطح جهان پذیرفته است، که ایالات متحده از وجود سرمایه گذاران بهره می برد .
 تنش بین دیدگاه های سیاسی و دیدگاه علمی توسط گزارش مالی کمیته برجسته می شود AAA .
با این وجود، و با وجود هدف رسمی از همگرایی یک مجموعه واحد از استانداردها، به اتحادیه قبلی اروپا 
افزوده و وضعیت فعلی فرآیند همگرایی مشخص در بالا حضور دو یا چند مجموعه از استانداردهای کمی متفاوت در کوتاه مدت ، متوسط همزیستیومسلمابایددردرازمدترانشانمیدهد.اگر این مورد وجود داشته باشد در نتیجه آموزش حسابداری نیاز به آمادگی به چنین محیطی است .
5. مفهوم آموزش و پرورش: آموزش مبتنی برنقش اساسی به آموزش بر اساس مفهوم
همانطور که در بالا اشاره شد، برخی ازبررسی های نهایی به طور کلی به معرفیIFRSاستانداردهای حسابداری درپذیرفته شده ایالات متحده آمریکا پرداخته است.  (همچنین مانتور و راکرز(2009)مراجعه کنید)با وجود برخی پیشرفت ها به سمت همگرایی، عدم قطعیت بزرگ در ایالات متحده آموزش حسابداری در طول امکان "رسیدن" IFRSوجود دارد. بسیاری ازدانشگاهیان ایالات متحده را در نظر بگیرید که نه دانشکده حسابداری و نه خود نهاد های آن برای این رویدادآماده باشند و درک ناکافی،انگیزه وتلاش دسته جمعی برای نیل به این هدف است.
وابسته به بسیاری ازمربیان را ه حلهای نظارتی از لحاظ  تاریخی و فرهنگی با توجه به مشکلات حسابداری تعیین شد.در این مورد،در ایالات متحده،برخی از مربیان حسابداری ازیک مدل"بر مبنای قاعده و دستور " برای آموزش حسابداری پیروی میکنند.در این شیوه از آموزش تمرینات حسابداری راه حل های "درست" و " غلط" دارند. یک روش "صحیح" جهت محاسبه برای یک معامله خاص وجود دارد وآن را درهر وضعیت کسب و کار باید در نظر گرفت. تاکید برنتیجه است واهمیت بسیار کمتر براصول مدل حسابداری قرار می گیرد.
یک روش جایگزین برای آموزش در مورد مسائل مفهومی تمرکز و تحلیل وضعیت است. پس ازاین رویکرد،  معلمان حسابداراولین مخاطبان خود  باجوهره ی اقتصادی یک معامله  مشخص مهیا میکنند و پس از آن در جنبه های نظری درگیر در انتخاب مثلایک ارائه مبتنی برتعهد برای چنین معامله ای کاوش میکنند.. هنگامی که درک درست از آن اصول به دست آمد، مربیان راه حل های ممکن برای  مشکل حسابداری خاص ارائه میدهند وشناسایی میکنندکه سازگار با هدایت تنظیمی فعلی میباشد.
در این رابطه، در این رابطه، ما تسلیم، توالی اولین نشان یابی ساختار مفهومی ونظری مسئله حسابداری پیگیری شده با راه حل ایجاد شده توسط هر استنباط تنظیم کننده به طور طبیعی میباشیم..ما می توانیم این مدل جایگزین آموزش حسابداری به عنوان"مفهوم مبنا" تماس برقرار کنیم. با مطرح کردن این پیشنهاد درباره  رویکرد "براساس مفهوم " برای آموزش حسابداری ما هیچ ادعایی برای برتری هر گونه تربیت  آموزشیارائه شده بر دیگری تحت هرشرایطی نداریم. در این رابطه، ما ادعا می کنیم که  رویکرد"قاعده مبنا" درتنظیمات این برنامه یک مجموعه واحد ازاستانداردهای حسابداری را نمایان میکند، خصوصا اگر چنین استاندارد هایی بر اساس قوانین بجای اصول القا شوند(کارمونا وترومبتا، 2008). در مقابل، درتنظیمات این برنامه شامل همزیستی مجموعه های مختلف استانداردها،روش«مفهوم مبنا" ااصولاستراتژیک و اقتصادی معاملات را می افزاید و در جهت درک بهتر راه حل ارائه شده توسط هر یک از مقررات تحریک میکند. با توجه به چشم اندازهای رایج برای همزیستی چندین تنظیم کننده  حسابداری، یک مورد برای"رویکرد مفهوم " وجود دارد که در یک چرخه بزرگ درآموزش حسابداری منتج خواهد شد.در این چارچوب هیچ تغییر تنظیمی نباید به صورت دلهره آور دیده  شود چرا که نیاز به بازسازی کامل تمارین آموزشی مان نداریم.این کارنیاز به، به روز رسانی دوره ای  کلاسهایمان دارد هنگامی که  ارائه ی راه حلهای به  طور کلی پذیرفته شده برای موضوعات کلی را در اختیار داریم.. 
علاوه بر این، این رویکرد "  مفهوم مبنا " ارزشی به  شرکت کنندگان در برنامه های حسابداری  خواهد افزود و حسابداری را از حالت های تدریس مورد استفاده در مدرسه آموزش حرفه ای حذف خواهد کرد . به طور خاص، آموزش حسابداری " مفهوم مبنا " دو پیامدهای مهم برای حرفه حسابداری دارد . اول، نیاز دارد که  توسط یک برنامه اقتصادی استوار و برنامه درسی اجرای تجارت همراه شود . توانایی  محاسبه ی محصول مالی ساختار یافته  بدون درک صحیح از اقتصاد ابزار و ادوات کاملا غیر ممکن است . به طور مشابه  محاسبه ی مناسب برای ترکیب تجارت بدون رسیدن به درک مفاهیم استراتژیک و سازمانی از ترکیب، غیر ممکن است . دوم، توسعه ی " قضاوت حرفه ای " تبدیل به بخش اساسی  حسابداران و مشاغل حسابرسان  میشود. در زمینه های مناسب برای آموزش " مفهوم مبنا " ، برنامه های مکانیکی قوانین و اتمام ساعی  یک لیست از جعبه چوب خط ممکن است با دقت جایگزین تجزیه و تحلیل اقتصادی و شالوده های استراتژیک معامله شود.
6. نتیجه ی اظهارات
روند فعلی به سمت جهانی شدن نشان می دهد که شرکت های ایالات متحده به طور پیوسته با روندفعلی به سمت بین المللی شدن ،شامل سرمایه گذاری در خارج از کشور و مجموعه ای ازشرکت های تابعه در کشورهای دیگر پیش خواهد رفت. باتوجه به این که بیش از 100 کشوردر حال حاضردر
IAS/IFRS هستند، حسابداران آمریکا به احتمال زیاد باید به تحکیم حساب های مالی شرکت های تابعه که طبق استانداردهای حسابداری متفاوت ازGAAPایالات متحده تهیه شده، بپردازند.در نتیجه، این ازحسابداران ایالات متحده درک درستی ازIAS/IFRS را درخواست میکند.  مسلما،این آگاهی از
IAS/IFRS می توانست بصورت غیرضروری سازمان ملل متحد را ملزم به همگرایی فعلی روندبین نتایجIASBوFASB درسلطه دومی بر اولی  کند.با این حال،اهمیت این پروژه تحتب ررسی و نیزفقدان راه حل های نظری قطعی در اطراف آنهانشان می دهد که هدف ازیک "مجموعه  عادی"  استانداردهای حسابداری به اصطلاح نسبتا کوتاه"مجموعه کمی متفاوت "از استانداردهای حسابداری تبدیل خواهد شد.
به نوبه خود،این تنظیمات احتمالی برمعرفیIAS/IFRSدر برنامه درسی موسسات آموزش عالی ایالات متحده دلالت دارد. به طور کلی، ما نمی توانیم انتظاراستانداردسازی حل و فصل معضلاتمان را به عنوان مربیان حسابداری داشته باشیم.همانطور که توسطب اکسترحدود سی سال پیش اشاره شد: "استانداردها یک نعمت غیر مترقبه برای نوع ضعیفتر نویسنده و معلمی هستندکه آسان تر میداند که  عقیده ای را بخواند تا اینکه حقایق را تجزیه و تحلیل کند ودربحث شرکت کند . اگرپاسخ رسمی به یک  قابل دسترس است، چرا باید یک معلم داوطلبان آزمون را با دیدگاه های رقیب اشتباه بگیرد؟بنابراین یادگیری باعادت دلیل را جایگزین میکند، دانش آموزخوب امروز کسی است که می تواند بسیاری ازقوانین  را طوطی واربگوید. در این پرهیزکم،دانشجویان حسابداری محتمل به توسعه  عادات استدلال وشک و تردید که آموزش  بایدکم کم القا کند،نیستند "(باکستر، 1979).
در نتیجه،تنظیمات با خصیصه ی همزیستی استانداردهای حسابداری مختلف فرصت خوبی برای افزایش خدمات ما به عمل کسب و کار و جامعه به میزان زیاد فراهم می آورد.آموزش حسابداری دراین تنظیمات باید از آموزش قواعد همیشه موقت به تاکید برفرایند استحکام بخشی اقتصادی و استراتژیک معاملات حسابداری حرکت کند، که در نهایت اجازه خواهد داد شرکت کنندگان دربرنامه های حسابداری باتصویبIAS/IFRS و هر محیط تنظیمی دیگر در آینده مقابله کنند.
29 خرداد 1395 نویسنده: سید مصطفی هاشمی 0
نرم افزار حسابداری فراپیام
تماس با سید مصطفی هاشمی
تخفیف شب یلدا کاناز اسپید
مجوز نرم افزار حقوق و دستمزد کاناز
فیلم آموزش مالیات بر حقوق
کانال کاناز اسپید در آپارات
سال 1396- سال اقتصاد مقاومتی-اشتغال
کانال تلگرام کاناز اسپید
افزونه اکسل اعتبارسنجی همه کاره برای حسابداران
فروشگاه محصولات آموزش حسابداری
پلیس فتا