نامه درخواست مدارک مالیات بر ارزش افزوده
چند ماه پیش یکی از دوستان موقع مراجعه به حوزه مالیات بر ارزش افزوده درخواست مدارک رسیدگی می کنه اما با پاسخ منفی ممیز حوزه مواجه می شود من به او گفتم طبق قانون مالیاتی این حق مودی است که از محتویات پرونده آگاهی پیدا کنه و آن را بررسی کند چراکه آگاهی مودی از پرونده خود یکی از مقدمات اجرای عادلانه مالیات است. بنابراین تصمیم گرفتم نامه درخواست مدارک رسیدگی که به صورت خاص است و می توان برای تمام موارد استفاده کرد، برای شما عزیزان آماده کنم که در زیر متن اصلی نامه درخواست مدارک مالیات بر ارزش افزوده را مشاهده می کنید.
متن اصلی نامه درخواست مدارک رسیدگی
به نام خدا
اداره کل امور مالياتي كردستان
ریاست محترم امور مالیاتی شهرستان بانه
موضوع نامه: اخذ اوراق ماليات بر ارزش افزوده بابت سنوات ..... لغايت ......
با سلام و احترام
بدينوسيله به استحضار می رساند ، اين شركت (.......................) به شماره كد اقتصادي .....- .... - .... و كلاسه پرونده واحد خدمات موديان به شماره ...... پيرو ماده 35 آئين نامه اجرائي ماده 219 قانون مالياتهاي مستقيم خواستار اخذ مدارك پرونده ماليات بر ارزش افزوده خود به شرح ذيل مي باشد:
1) تصوير برگ صورت مجلس ارائه دفاتر و اسناد و مدارك ماليات بر ارزش افزوده تنظيمي بابت سنوات .... لغايت....
2) تصوير فرم علي الراسي پيرو ماده 26 ق.م.بر.ا.ا بابت كليه سنوات مورد رسيدگي ماليات بر ارزش افزوده
3) تصوير كليه اوراق گزارشات رسيدگي ماليات بر ارزش افزوده بابت دوره هاي مالياتي بهار .... لغايت زمستان ....
4) تصوير كاربرگ اكسلي محاسبات گروه مالياتي رسيدگي كننده بابت تعيين ماخذ مشمول تشخيصي ، اعتبارات مالياتي مورد قبول و جرائم موضوع ماده 22 و 23 ق.م.بر.ا.ا
5) تصوير اوراق مطالبه و استرداد ماليات بر ارزش افزوده بابت دوره هاي مالياتي بهار ..... لغايت زمستان .....
6) تصوير اوراق قطعي ماليات بر ارزش افزوده بابت دوره هاي مالياتي بهار ..... لغايت زمستان .....
لذا از آن مقام محترم خواهشمند است دستورات مقتضي را مبذول فرمائید.
پیشاپیش از بذل توجه و مساعدت جناب عالی تشکر و قدردانی می نمایم.
با تقدیم احترام
مديرعامل

